Toon posts:

[XP] Kun je de dubbelklik actie anders oproepen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai alle,

Ik heb eindelijk maar eens geregged na vele jaren alleen zoeken en mee kijken op andere topics! Echt super dat ik nooit hoefde te posten (nja anders google'de ik wel ofzo).

Anyways ik zit met het volgende ik wil graag m'n muiswiel klik gebruiken om een dubbelklik actie uit te voeren in WIN zodat ik dus nooit meer 2 keer hoef te klikken is dit mogelijk? Als dit nog niet bestaat oid. hoe heet deze actie officeel dan kom ik misschien verder met wat googlen :)

Alvast bedankt!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je echt al jaren mee leest, dan zou je toch op zijn minst verwachten dat je weet hoe je een topic moet openen, want dat wordt zooo vaak herhaald... Ik roep maar; Wat heb je zelf al gedaan? Al gezocht? Waar liep je tegenaan dan?

Verder is het wel handig als je nog wat info geeft over je muis. Logitech heeft bijvoorbeeld MouseWare en die heeft instellingen om al je knoppen te configureren. Zo kun je dus je middelste knop (scroll-click) op Double-click zetten. Zoek dus even bij de fabrikant van je muis.

offtopic:
lol, dit was mijn 1200ste bericht :)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 19-11-2006 05:19 ]

Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!

Verwijderd

Topicstarter
hai, het probleem is dat ik niet echt de juiste zoekterm weet en daardoor niets nuttigs kan vinden...
Ik heb een razer copperhead btw, en ja ik heb eerst gezocht op meerdere sites.. heb je een zoek suggestie mayb? Bedankt en gratz met je mijlpaal :D

• Room42
  • Niet online
Ik zou es een kijkje op de support site van Razer kijken ;)
Zo te zien kun je in ieder geval de buttons 'reassignen', dus wellicht zit daar ook een dubbel-klik-optie bij.

Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-03 19:58

HeepH

Dope Rapper

Als je een copperhead hebt kan je in je copperhead drivers een van de buttons binden als zijnde : dubbelklik... dus dan zou het helemaal moeten lukken...

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Topicstarter
lolz zooo makkelijk hahah,
Ik dacht dat ik helemaal moest regtweaken etc. Maar even lullig doen; wat als ik een exotic muis had? Zou het dan nog in win in te stellen zijn of vraag ik nu te veel ;)

Good night en bedankt

• Room42
  • Niet online
Doe ik weer lullig terug: Zie de exotic site. En anders... probeer drivers van minder exotic maar compatible muis :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou dit inderdaad met de drivers van de muis moeten kunnen doen, andere mogelijkheid ken ik niet. Ik zou toch in het vervolg zoals sjaakduhuuhl al aanhaalt wat meer willen zien over je eigen inspanningen om dit op te lossen. Als je om een voorbeeld te noemen je zoektermen post, kunnen we je helpen die bij te schaven waar je in de toekomst ook weer profijt van zult hebben.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1