Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Weet je zeker dat ie blijft hangen ?
Ik heb dat spel ook, eerst speelde ik met een C466 met 128 mb ram, en toen moest ie ongelofelijk lang laden, na hcc had ik een duron op 850 met nog steeds evenveel ram, en toen ging ie al een stuk sneller, maar het duurde nog steeds best lang.
Ik heb dat spel ook, eerst speelde ik met een C466 met 128 mb ram, en toen moest ie ongelofelijk lang laden, na hcc had ik een duron op 850 met nog steeds evenveel ram, en toen ging ie al een stuk sneller, maar het duurde nog steeds best lang.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Als ik CONTROL+ALT+DELETE druk dan geeft windows aan dat het programma niet reageert.
Ik kan wel proberen wat hij doet, maar ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van.
Ik kan wel proberen wat hij doet, maar ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van.
Ik heb het probleem wel kunnen oplossen maar het spel is ontzettend traag.
Volgens de gegevens moet je dit kunnen spelen op een 166 mhz, maar zelfs met een 450 mhz kun je er nog niet wijs uit worden.
Erg irritant !
Volgens de gegevens moet je dit kunnen spelen op een 166 mhz, maar zelfs met een 450 mhz kun je er nog niet wijs uit worden.
Erg irritant !
Verwijderd
Hoeveel landen heb je in het begin aangegeven, en heb je die in de achtergrond draaien??? Anders gaat 'ie dus elke keer alle uitslagen van alle competities berekenen en dat duurt vrij lang...
Bij mij op m'n Athlon 700/128 Mb duurt het met 6 landen ook vaak zo'n 50 seconden tussen...
Bij mij op m'n Athlon 700/128 Mb duurt het met 6 landen ook vaak zo'n 50 seconden tussen...