After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
heb trouwens meel terug van kpn... wordt doorverwezen naar de primafoon
net ff zo'n kpn 0800 nummer (0407) gebeld die ik vond op interpret...
(zo ging het ongeveer)
ik: het ledje van de lader van de 2e handset knippert om de 2sec, is dat normaal? Handset werkt verder wel.
kpn: trek de stekker eruit + de telefoonkabel, dit lost alle (evt) problemen op.
ik: euh, ik zei lader van 2e handset, daar zit géén telefoonkabel in.
kpn: trek de stekker eruit + de telefoonkabel, dit lost alle problemen op.
ik: volgensmij snapt u mij niet. Ik zei dat het om de lader van de 2e handset ging en daar zit géén telefoonkabeltje in. Ach probeer wel en spreek je me zo weer. Doegie!
kpn: doei
nu wordt het maf. na dit (toch maar
Benieuwt wat ie doet als ie klaar is met laden.
De foon blijkt trouwens een eidicom x5000 te wezen met een kpn logootje erop. Doen ze dat vaker bij de kpn?
Logo erop en dan ander merk (kpn dus) + typenummer geven?
edit: ding knippert nog steeds
[ Voor 92% gewijzigd door Raven op 20-11-2006 23:03 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
dan is het een geluk dat ik nog niet de telefoonnummers er in heb gezet.... want ik neem aan dat ik dan óók het basisstation moet omruilen ofnie?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:52:
gewoon naar de primafoon gaan en zeggen dat de handset vaak het basisstation niet kan vinden, calgary is namelijk omruil en geen reparatie
Oscar Wilde
En ja, KPN koopt gewoon telefoons in bij fabrikanten en is groot genoeg om er een eigen logootje op te laten zetten
[ Voor 15% gewijzigd door RobbertC op 21-11-2006 10:19 ]
net bij primafoon geweest... kreeg geen nieuwe. moet em opsturenRobbertC schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:16:
Ja, omruil is alles inleveren en een compleet nieuw setje krijgen. Let er even op dat het binnen 8 dagen is en dat de doos dan ook compleet/heel moet zijnNummers omzetten kan niet.
En ja, KPN koopt gewoon telefoons in bij fabrikanten en is groot genoeg om er een eigen logootje op te laten zettenZo zit er ook Siemens & Philips tussen.
't gaat hier trouwens om een huur telefoon, deze konden we laten bezorgen maar ook afhalen bij de primafoon. mams heeft toen bezorgen gekozen, zouden ze daarom moeilijk doen?
Oscar Wilde
Verwijderd