DVD speler raad gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he hallo,

Ik heb op dit moment een creative dxr2 dvd speler en ben er absoluut niet happy mee, de dxr3 moet wel goed zijn, maar die heb ik dus niet , duhhhhh

Nu wil ik een nieuwe, ik heb een pentium 3 500 ,128mb, en een voodoo3 erin liggen (zonder tv uitgang)!

Nu weet ik dus niet wat ik wil, een dvd speler in mijn computer, dan moet ik dus wel op mijn monitor kijken, is zo erg niet, want ik heb een iiyame 21' dus dat is wel te overleven.

Maar ik kan dus ook een gewone dvd speler kopen, dus niet een voor in mijn computer, en dan kan ik gewoon op mijn tv kijken, maar die is wel duurder.

Wie weet wat ik het beste kan doen, en welk merk ofzo?

de groetjes en alvast thanks!!

Verwijderd

Pioneer 104 of 114 (Slot-in/Tray) of AOpen 1040 (identiek), zijn goed, snel en makkelijk te regiocracken

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he,

en loopt dat dan soepel, zonder mpgegkaart met mijn systeem???

groetjes

• jms
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

Tuurlijk loopt dat soepel :)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
niet meer adviezen of raadgevingen, ook m.b.t. een gewonen dvd speler (niet voor in de computer) ??

groetjes

Verwijderd

Het voordeel van een DVD speler in je PC is dat je ook CD-R, CD-RW en MP3's af kunt spelen (ook via je TV of installatie, als je de juiste uitgangen hebt). Een MPEG kaartje van Hollywood schijnt zeer goed te zijn. Een gewone DVD-speler voor in de woonkamer kan vaak geen CD-R, CD-RW en mp3 schijfjes weergeven. Alleen audio-cd's. Maar hierop bestaan een paar uitzonderingen (Yamakawa bijvoorbeeld). Als ik jou was, las ik in tijdschriften en op internet eens wat in het rond over DVD en Home-Cinema. Er is zat info over te vinden, ook over Dolby surround, DTS, enz. Succes!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een A-Freey, regiovrije 8x
Bevalt me prima!

Verwijderd

Die Pioneer/Aopen 10x zijn gewoon het best, let wel op dat je er eentje met SLOTLADER koopt, er zijn nog verkrijgbaar zonder geloof ik. 16X of 10X maakt bijna geen zak uit in tegenstelling wat je zou verwachten.
Maar bij die creative kreeg je toch een MPEG kaart? kun je die niet gebruiken? alhoewel IIyama 21" ook erruh leuk is, wordt het toch niet eens tijd voor betere videokaart? Die Voodoo3 kun je nog wel kwijt, in jouw geval is een GeForce 1 (DDR) met! TV-out toch heel erruh leuk, door GeForce 2 zijn prijzen erruh gedaalt (400 piek enzo)

Verwijderd

als je een DVD-drive in je pc hebt, en in de buurt van je pc een tv hebt, kan je met een speciale kabel een verbinding maken zodat je DVD's op je tv kan bekijken!

JD
Pagina: 1