Ik ben in het bezit van een Creative Audigy 4 (OEM-uitvoering) dat correct werkt en de nieuwste drivers bezit.
Nu wil ik alleen wat opnemen via de line-in (blauw ingang op mijn audigy). Nu is de kunst dit niet te laten horen via de speakers.
Normaal gesproken doe ik dit als volgt:
1. Geluidsicoontje blij de klok aanklikken
2. Bij lijningang een vinkje zetten bij dempen
Echter als ik dit doe, hoor ik inderaad niets meer wat er opgenomen wordt, maar slechter, er komt helemaal geen geluid meer binnen
Ik zit in het afspelen menutje (bij opties) maar toch regel ik ook de opnamen wat natuurlijk niet de bedoeling is...
Via opties->eigenschappen->opnemen kom ik er helemaal niet meer uit, ik zie dan de volgende kanalen:
- MIDI Synth
- "Wat men hoort"
- S/PDIF-ingang
- Analoge mix (Line/CD/Aux/TAD/PC)
- Microfoon
- Wave
Waar ik ook aan schuif of waar ik ook het vinkje "selecteren" zet... er gebeurd helemaal niets, het lijkt alsof dit hele menutje niet meer mee doet ofzo
Via Creative audio-console kan ik niets instellen hierover en verder zie ik ook geen software wat er verder mee te maken kan hebben...
Wie helpt me uit de brand om dit vage probleem op te lossen
Nog even wat belangrijke gegevens:
Ik zie bij mixerapparaat: SP Audigy 4 (9800)
Misschien helpt het wat beter om dit uit te leggen
Nu wil ik alleen wat opnemen via de line-in (blauw ingang op mijn audigy). Nu is de kunst dit niet te laten horen via de speakers.
Normaal gesproken doe ik dit als volgt:
1. Geluidsicoontje blij de klok aanklikken
2. Bij lijningang een vinkje zetten bij dempen
Echter als ik dit doe, hoor ik inderaad niets meer wat er opgenomen wordt, maar slechter, er komt helemaal geen geluid meer binnen
Ik zit in het afspelen menutje (bij opties) maar toch regel ik ook de opnamen wat natuurlijk niet de bedoeling is...
Via opties->eigenschappen->opnemen kom ik er helemaal niet meer uit, ik zie dan de volgende kanalen:
- MIDI Synth
- "Wat men hoort"
- S/PDIF-ingang
- Analoge mix (Line/CD/Aux/TAD/PC)
- Microfoon
- Wave
Waar ik ook aan schuif of waar ik ook het vinkje "selecteren" zet... er gebeurd helemaal niets, het lijkt alsof dit hele menutje niet meer mee doet ofzo
Via Creative audio-console kan ik niets instellen hierover en verder zie ik ook geen software wat er verder mee te maken kan hebben...
Wie helpt me uit de brand om dit vage probleem op te lossen
Nog even wat belangrijke gegevens:
Ik zie bij mixerapparaat: SP Audigy 4 (9800)
Misschien helpt het wat beter om dit uit te leggen