Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

W800i synchroniseren met Outlook Web Access

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal Microsoft Windows Mobile apparaten, en die zijn allemaal te synchroniseren met een Outlook Web Access (Outlook webmail) account. Prima, want dan kun je draadloos synchroniseren zonder tussenkomst van een PC. Nu heb ik ook een Sony Ericsson W800i en ik heb ontdekt dat de agendafunctie ook de mogelijkheid voor draadloze synchronisatie biedt. Ik krijg het echter niet helemaal aan de praat. Als ik het synchroniseren start lijkt hij de Exchange- server te vinden en krijg ik ook netjes een inlogprompt. Daarna krijg ik echter de melding "Sessie is mislukt. Ongeldig serverantwoord". Wat heb ik gedaan:
  • Onder ' Agenda' --> ' Synchronisatie' heb ik de gegevens van mijn Outlook Web Access account ingevuld (http- adres en logingegevens) en aangegeven welke gegevens ik wil synchroniseren
  • Bij ' Applicatie- instellingen' moet ik echter een ' database' opgeven voor de kalender en de contacts. Wat vul ik hier in? Ik heb al mijn username geprobeerd en de naam van de map in Outlook geprobeerd ('Agenda' , ' Contactpersonen'), maar wellicht dat dit niet klopt en dat daarom de synchronisatie mislukt.
Wie weet hoe dit werkt? Op internet kan ik verder niks over vinden. In dit forum is een soortgelijke vraag al eens voorbijgekomen, en daar werd gezegd dat het niet zou werken op W800. Maar is dat wel zo? De telefoon vindt de Exchange- server wel netjes en ik kan ook inloggen. Ik ben daarom geneigd om te denken dat het moet kunnen. Iemand een idee?

Verwijderd

fwenk570: Probeer je probleem eens in Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 te stellen. Daar krijg je hopelijk meer respons en dat houd GoT overzichtelijker! :)

Dit topic is gesloten.