Nou ik dus ook fijn aan het experimenteren met Vista echter nu heb ik een technisch probleem, dat dus niet in het ervaringen topic thuis hoort 
Mijn computer is erg sloom, er is erg veel hardeschijf activiteit terwijl er nog voldoende intern geheugen beschikbaar is! Soms hangt ie eventjes als ik begin met wat te downloaden, of als ik een nieuw mp3tje inlaad...
Ook is het extracten van rar files een stuk slomer, waar ik voorheen ruim binnen een minuut 700mb aan rar files uitpakte gaat dit nu met een gemiddelde van 2800kbs en duurt het ruim 5 minuten!
Even wat facts:
• A643000+ Venice S939
• 512mb ram geheugen (andere reepje helaas kortgeleden overleden)
• Shuttle moederbord met Nforce 3 250gb chipset
• Maxtor 250gb hardeschijf p-ata type Maxline II 8mb cache
In de bios staat alles op automatisch wbt de hd, kan het oa op LBA en CHA zetten ed maar denk niet dat dat helpt
Mijn computer is erg sloom, er is erg veel hardeschijf activiteit terwijl er nog voldoende intern geheugen beschikbaar is! Soms hangt ie eventjes als ik begin met wat te downloaden, of als ik een nieuw mp3tje inlaad...
Ook is het extracten van rar files een stuk slomer, waar ik voorheen ruim binnen een minuut 700mb aan rar files uitpakte gaat dit nu met een gemiddelde van 2800kbs en duurt het ruim 5 minuten!
Even wat facts:
• A643000+ Venice S939
• 512mb ram geheugen (andere reepje helaas kortgeleden overleden)
• Shuttle moederbord met Nforce 3 250gb chipset
• Maxtor 250gb hardeschijf p-ata type Maxline II 8mb cache
In de bios staat alles op automatisch wbt de hd, kan het oa op LBA en CHA zetten ed maar denk niet dat dat helpt
XXXVI