Toon posts:

goed systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hierbij vragen of het volgende systeem voldoet aan mijn eisen.

http://www.officecentre.n...1229F/1390/OCN_24A_54.pdf
Hij staat helemaal links onderaan.

wil alleen het sd2 ram-geheugen verhogen tot 1 gb.

Mijn eisen zijn;
-Internet
-muziek/video luister/kijken
-msn
-spellen kunnen spelen ( zoals battlefield 2, nfs carbon etc)

Voldoet deze pc hieraan?

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
gamen gaat hier echt niet fatsoenlijk op met die onboard shared videokaart, en een celeron processor is troep. zeker met gamen.

[ Voor 26% gewijzigd door dewil1990 op 18-11-2006 18:30 ]

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-01 15:11

CaDje

Framedrops for life

voor je eerste 3 punten voldoet deze pc.
De laatste echter niet.

Verwijderd

Nee, ten eerste, het in een Intel Celeron, die zijn niet gemaakt om te gamen, vooral niet voor BF2 - NFSC...Videobewerking ect...

Tevens heeft ie gedeeld videogeheugen, dus gaat dat af van je gewone geheugen...

Als ik jouw was zou ik nog ff verder kijken :P

Mvg

Danny

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anders post je de specificaties even in deze topic, mijn PDF-reader is namelijk wat lui vandaag :p ? Pff, de laatste maanden, kwaliteit van de topics gaat er écht op achteruit. :-/

Vroeger diende je ook nog inzet te tonen dat je zelf had gezocht om problemen op te lossen, of informatie had gezocht als je ergens wat feedback over wou.

[ Voor 44% gewijzigd door Mizitras op 18-11-2006 18:32 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10

Thandor

SilverStreak

Wij hebben ook eisen: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
We zien graag een onderbouwing van het systeem. Wáárom wil je het nemen? Als je dat eenmaal bekeken hebt weet je zélf ook waarom je het wel of niet zou kopen en hoef je geen topic aan te maken. Indien je toch vragen hebt dan kun je een topic aanmaken mits het voldoet aan de policy en de vraag terecht zijn. Kom dus niet met vragen zoals 'past het allemaal wel bij elkaar?' of 'kan het nog goedkoper?'

Dit topic is in ieder geval niet de bedoeling op GoT en zal derhalve op slot gaan.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.