Ik probeer al tijden een DVD in elkaar te zetten, maar elk programma dat ik gebruik
crasht na verloop van tijd met dezelfde error. Altijd de windows 'send/don't send' dialog box.
De programma's die ik al niet meer gebruik: Adobe Encore (1.5 en 2), Ulead DVD Moviefactory
4 en 5.
Nu ben ik bezig met Sonic DVD-it Pro 6.
Weer dezelfde error, gisteravond project gemaakt en alles leek goed te gaan. Vanochtend PC
weer aan, ik start het project op maar nu gaat het tijdens het laden als mis
Mijn PC:
- Asus A7V600-X
- AMD Sempron 2200+
- 512MB DDR
- Hercules ATI Radeon 8500 LE (128mb)
- HD met windows op SATA (Maxtor Maxline II), hier staan de foto's en video's op
een andere partitie dan windows zelf.
- Via Hyperion drivers geinstalleerd een week of 5 geleden van de website (nieuwste?)
- Win XP Pro met SP2
Het vreemde eraan vind ik vooral dat het bij al die programma's gebeurt, en verder krijg ik
eigenlijk nooit crashes bij het werken op m'n PC. Ik speel geen spellen, dus ik weet niet
of dat soort zwaarbelastende programmatuur wel goed draait.
crasht na verloop van tijd met dezelfde error. Altijd de windows 'send/don't send' dialog box.
De programma's die ik al niet meer gebruik: Adobe Encore (1.5 en 2), Ulead DVD Moviefactory
4 en 5.
Nu ben ik bezig met Sonic DVD-it Pro 6.
Weer dezelfde error, gisteravond project gemaakt en alles leek goed te gaan. Vanochtend PC
weer aan, ik start het project op maar nu gaat het tijdens het laden als mis
Mijn PC:
- Asus A7V600-X
- AMD Sempron 2200+
- 512MB DDR
- Hercules ATI Radeon 8500 LE (128mb)
- HD met windows op SATA (Maxtor Maxline II), hier staan de foto's en video's op
een andere partitie dan windows zelf.
- Via Hyperion drivers geinstalleerd een week of 5 geleden van de website (nieuwste?)
- Win XP Pro met SP2
Het vreemde eraan vind ik vooral dat het bij al die programma's gebeurt, en verder krijg ik
eigenlijk nooit crashes bij het werken op m'n PC. Ik speel geen spellen, dus ik weet niet
of dat soort zwaarbelastende programmatuur wel goed draait.
[ Voor 6% gewijzigd door Lendicap op 18-11-2006 16:20 . Reden: meer gegevens toegevoegd ]