[Office 2003] Places bar van "Opslaan in" wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• hanneshoffie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Hallo,

Ik wil de opslaan in shortcuts wijzigen. Dat is gelukt als ik bv firefox open of een ander programma. Alleen bij de MS Office 2003 programma's past hij de shortcuts niet aan.

volgens deze tutorial heb ik het gedaan.
http://www.pcwereld.be/node/294

iemand een idee waarom het niet in office werkt?

mvrgr

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

En wat precies heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen. In jou link zie ik namelijk ook meerdere methoden .

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• hanneshoffie
Herby schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:15:
En wat precies heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen. In jou link zie ik namelijk ook meerdere methoden .
Ik heb in het register de waarden weggegooid en er zelf StringValue's neergezet met die namen en andere waarden.
In alle programma's die ik hier heb werkt het alleen office daar blijven de standaar icoontjes van desktop, deze computer ed staan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Oke, dan heb je het waarschijnlijk onder deze key aangepast:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\comdlg32\Placesbar
Voor office moet je dit apart nog een keer opgeven:
How to customize the My Places bar in both the Open and the Save As dialog boxes in Office

Welke versie van Windows gebruik je trouwens? Dat zien we hier namelijk graag in de topictitel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

hanneshoffie schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:22:
Ik heb in het register de waarden weggegooid en er zelf StringValue's neergezet met die namen en andere waarden.
In alle programma's die ik hier heb werkt het alleen office daar blijven de standaar icoontjes van desktop, deze computer ed staan.
Dat komt omdat de meeste programma's de standaard save-dialoog (uit comdlg32.dll, als ik me goed herinner) van Windows gebruiken maar uitgerekend Microsoft zelf het beter vond om in Office een eigen dialoog te gebruiken.

Ik ben daar ooit op de moeilijke manier achter gekomen nadat ik de comdlg32.dll van Windows kwijt raakte door de deinstallatie van een programma en vervolgens vanuit bijna geen enkel programma nog iets kon opslaan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Omdat dit dus specifiek met Office te maken heeft past dit topic beter in Officesuites en -software, Windows Clients >> Officesuites en -software dus :)

• hanneshoffie
elevator schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:57:
Omdat dit dus specifiek met Office te maken heeft past dit topic beter in Officesuites en -software, Windows Clients >> Officesuites en -software dus :)
oke bedankt
Pagina: 1