Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky antihacker staat verkeer bitcomet niet toe

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Als ik Bitcomet aanzet om iets te downloaden dan zegt Kaspersky Anti-Hacker binnen een 10 seconden dat mijn computer is getroffen door een DDOS aanval en dat alle verkeer tijdelijk wordt tegengehouden. Bitcomet kan dus alleen downloaden als ik Kaspersky Anti-Hacker op beveiligingsniveau "alles toestaan" zet.

Bij de applicatieregels in Kaspersky staat voor Bitcomet dat al het verkeer toegestaan moet worden, dus het zou niet nodig moeten zijn om Kaspersky uit te schakelen als ik met Bitcomet aan de slag ga. Ik gebruik Bitcomet 0.70 en Kaspersky Anti-Hacker 1.8.180.0 en heb verder geen andere firewalls draaien.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat Kaspersky niet begint te miepen als ik iets download met Bitcomet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat het een bittorrent client als een DDOS ziet is vrij logisch eigenlijk; je krijgt van vele IP adressen opeens een bericht. Ik heb AH niet, maar is er geen optie om checks op DDOS uit te schakelen?

CSA->BV

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 18:13
je kunt hem toch ook gewoon uitzetten tijdens het downloaden? En mocht je dat willen zou je als de download klaar is, deze even kunnen scannen met je anti-virus.

• Oscar Mopperkont
DDOS uitzetten kan volgens mij niet. Bij Azureus houdt hij het overigens niet tegen en daar zou je dan toch ook een DDOS melding verwachten. Azureus maakt mijn computer echter traag als hij een tijdje aanstaat, dus daarom gebruik ik die liever niet.

@Leonpwner1: Dat is wat ik nu doe, maar ik heb zo'n firewall natuurlijk niet voor niets. Als ik hem de hele tijd uit moet zetten bij downen, kan ik net zo goed geen firewall nemen.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
heb ik ook gehad zijn twee vinkjes geloof ik die je moet uitzetten

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Oscar Mopperkont
lordgandalf schreef op zondag 19 november 2006 @ 03:34:
heb ik ook gehad zijn twee vinkjes geloof ik die je moet uitzetten
Welke vinkjes dan?
Pagina: 1