Toon posts:

NIEUWE PC

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe Pc samenstellen, mijn budget is + - 1800€ en ik heb hem samengesteld via www.alternate.nl

PROCESSOR: Intel® Core™ 2 Duo E6600 2.4Ghz

PROCESSOR: KOELER: Zalman CNPS 9500AT

MOEDERBORD: Asus P5N32SLI SE Deluxe SLI

HARDDISK: Seagate Barracuda 7200.10 250Gb

BEHUIZING: CoolerMaster Stacker

DVD RW: Philips DW1650

GEHEUGEN: Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit PC2-6400

GRAFISCHE KAART: XFX 8800GTS

VOEDING: CoolerMaster iGreen Power 500W

BESTURINGSSYSTEEM: Microsoft windows XP home edition

Zal dit systeem correct werken of niet of moet er nog iets aangepast worden?
Ik gebruik mijn Pc vooral voor te gamen, te tekenen via autocad, DVD's zien, surfen,...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
mischien PC-5300 geheugen ipv 6400 als je toch niet gaat overclocken, en niet zo'n schreeuwerige - niets aanduidende - topic titel.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:59
Deze moet eigenlijk in CSL :) Wil je er op gaan internetten? Ik bedoel dus, waar gebruik je hem voor? Je startpost is een beetje slapjes.
Maar ziet er goed uit. Welke stacker is het? de 810 of 830? En heb je wel zo'n enorme kast nodig?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
Je kunt beter een moederbord nemen gebasseerd op een Intel 945/965/975 chipset, zijn over het algemeen net wat beter dan moederborden gebasseerd op de oudere NVIDIA series.
Een moederbord gebasseerd op de nieuwe NVIDIA Nforce 680i chipset is uiteraard ook een optie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WELKOM OP GoT :)

MISSCHIEN HEB JE PROBLEMEN MET JE CAPS LOCK!

Zoals duidelijk moge zijn, je hoeft op GoT niet te schreeuwen om aandacht te krijgen. Maar goed, wat ook helpt is om in het juiste subforum te kijken, Complete Systemen & Laptops is er niet voor niets. En sowieso is het de bedoeling om zel fop zoek te gaan voor je post - je vraagt of dit correct gaat werken, maar geeft niet aan wat je zelf al bekeken hebt - staan die DIMMs wel op de QVL die Asus geeft voor dat moederbord? Waarom kies je specifiek deze onderdelen? WTF kies je WinXP Home? Etc :z

Zie verder: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 18-11-2006 14:22 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.