Toon posts:

Nieuwe PDA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen ?
Ik ben opzoek naar een nieuwe PDA waar ik (natuurlijk :) ) mijn afspraken ik kan bij houden. En het moet met MS Outlook kunnen communiceren.

Het soort maakt me opzich niet zoveel uit (PocketPC, Palm, Psion, whatever), als het maar gebruikersvriendelijk is!

Alvast bedankt,
DaGun

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik heb nu een paar maanden een Psion Revo. Is een lekker apparaatje. Beter dan een Palm in mijn ogen omdat er een toetsenbordje aan hangt. En hoewel de goedkopere versie uit de familie toch uitgebreid zat! Communiceren met Outlook is geen enkel probleem :)

* Shedman denkt dat als Colin McRea Rally op zijn psion zou draaien hij zijn normale PC de deur uit zou doen ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Ik heb nu zelf een tweedehands jornada 420 (kleur, kostte me 400,-). Daarvoor ahd ik eventjes een Nino 200 (ook tweedehands 350,-maar monochroom).

Dit zijn prima budget oplossingen, heb je echter wat te spenderen dan is de Ipaq wel errug vet, zoniet de vetste van het moment.

Persoonlijk zou ik zowieso voor een kleuren display gaan, dat bevorderd de leesbaarheid enorm!

Ik zou ook een apparaat met meer dan 4Mb nemen, tenzij je hem echt alleen als agenda wilt gebruiken.