Azureus 2.5.0.0 seeden erg traag/niet mogelijk?*

Pagina: 1
Acties:

• Almaddin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 11:07
Als ik azureus op een andere poort zet omdat een site de standaard poort geblacklist heeft, dan kan ik vaak om een of andere reden absoluut niet seeden, leechen is geen probleem, maar seeden wel.
Mijn router accepteert de poort zowel in en uit en ook mijn vuurmuur laat alles via die poort door.
Verder gebruik ik Azureus 2.5.0.0.

graag zou ik weten hoe ik dit kan oplossen.

PS bittornado of standaard bittorrent heeft dit probleem niet, ik seed en leech daarbij zonder problemen ongeacht de poort.

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12
Experimenteer eens met (enkele) relevante (in jouw ogen) instellingen (keus genoeg) binnen Azureus.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16
Wat voor kleur smileys heb je bij de uploadbestanden staan, het kan ook zijn dat op het moment van seeden er niemand aan het leechen is. Dan blijft de smiley namelijk blauw.

Mijn YouTube Channel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal ondernomen om dit op te lossen? Vinden we erg belangrijk om terug te vinden in je topicstart.

Even belangrijk is een duidelijke topictitel die je probleem goed beschrijft. Ik pas de titel nu even aan:
azureus problemen > Azureus 2.5.0.0 seeden erg traag/niet mogelijk?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Almaddin
sanfranjake schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:32:
Wat heb je zelf zoal ondernomen om dit op te lossen? Vinden we erg belangrijk om terug te vinden in je topicstart.
Ben al bezig geweest met mijn router instellingen en vuurmuur, die staan goed, verscheidene malen al gedowngrade en geupgrade, blijf zelfde probleem houden.
Ben ook al verder op zoek geweest. Zo niets direct kunnen vinden dat helpt. Zelfs niet als ik ga dingen veranderen in de geavanceerde instellingen van azureus.
Snowwie schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:21:
Wat voor kleur smileys heb je bij de uploadbestanden staan, het kan ook zijn dat op het moment van seeden er niemand aan het leechen is. Dan blijft de smiley namelijk blauw.
De smileys zijn afwisselend groen en blauw. Toen het seeden nog wel ging had ik meer dan regelmatig een gele smiley oftewel een NAT probleem. Nu dit NAT probleem zich heeft opgelost(door de poorten via de router open te zeten) is het seeden via Azureus vrijwel onmogelijk tot traag.

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12
Kijk eens in het Windows log/ de 'Event Viewer' of je last hebt van Event ID 4226.

• Almaddin
ParkOverall schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:46:
Kijk eens in het Windows log/ de 'Event Viewer' of je last hebt van Event ID 4226.
ik mag dan azureus draaien, dat betekent niet dat ik windows heb.

Pagina: 1