Hello, ben in het "gelukkige" bezit van een 21" Philips 201P10, na gebruik van een verlengkabel zat ie vol met reflecties
dus maar nieuwe 3 meter VGA >> RGB kabel gekocht met ferriet ontstoring...nu is het al een stuk beter, maar nog niet zo mooi als de standaard 1mtr VGA kabel...heeft iemand nog tips ????
Ik gebruik zelf voor mijn internetpc ook een monitorverlengkabel, en ik heb ook reflecties. Hoe langer de kabel hope meer reflecties. er is niks aan te doen.
Ik heb trouwens 3 verschillende monitoren geprobeerd, allemaal geven ze die reflecties
Ik heb trouwens 3 verschillende monitoren geprobeerd, allemaal geven ze die reflecties
Catch a smile out there!
Zo'n driedubbel afgeschermde kabel met gouden pluggen en koperen afscherming à 3000,- per stuk kopen.
Ff serieus, je zou aparte R,G,B kabels kunnen gebruiken, die zijn over het algemeen beter. Ondersteunt je monitor dat ?
Ff serieus, je zou aparte R,G,B kabels kunnen gebruiken, die zijn over het algemeen beter. Ondersteunt je monitor dat ?
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
hogere kwaliteit kabel gebruiken.
zelf 2 meter aan mijn 21 inch monitor totaal nergens lastvan.
wel goede kabels (rgb kabel rood groen en blauw afgeschermd)
a 45 /stuk
zelf 2 meter aan mijn 21 inch monitor totaal nergens lastvan.
wel goede kabels (rgb kabel rood groen en blauw afgeschermd)
a 45 /stuk
Zorg dat de kabel vrij ligt van andere kabels.
Andere kabels kunnen storing geven.
Andere kabels kunnen storing geven.
Tja ik heb dus al een aparte RGB kabel aangeschaft...ik zocht meer naar een oplossing met handigheidjes....
Thanx
Thanx
Pagina: 1