[IE] Multiple Internet Explorers op 1 systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Onlangs heb ik mijn IE6 geupdate naar IE7, en afgelopen week dan ook de NL versie hiervan.

Echter heb ik nu een probleem als webdeveloper. Dit probleem had ik voorheen ook al, maar het begint me nu dwars te zitten.

Ik wil namelijk mijn webapplicaties ook in IE6 kunnen testen, aangezien ik anders een grote doelgroep nog mis. Nu heb ik al een standalone versie van IE6 gevonden. Handig, alleen werkt deze niet goed. Bij het opstarten krijg ik al een error:
code:
1
2
3
4
5
Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 18
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object

Dit terwijl mijn startpagina google is, dus het ligt ook niet aan geopende website. Verder werken bepaalde acties (inloggen op een formulier) ook niet.

Heeft iemand een andere oplossing? Want ik vraag me af of ik de configuratie kan wijzigen, want dit zal dat in IE7 veranderen lijkt me!?

You cannot not communicate

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat dacht je van Google?

( http://www.tech-recipes.c...xplorer_ie7_tips1188.html bijvoorbeeld.. Even downgraden, en dan deze manier toepassen.. )

[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2006 11:34 ]

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Het 'omdraaien' heb ik zelf nog niet aan gedacht. Heb het inmiddels toegepast, en werkt goed!

You cannot not communicate

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

André

Analytics dude

Mooi :)

Dan doe ik hem maar dicht in plaats van verplaatsen aangezien deze beter in Client Software Algemeen had gekund.

Dit topic is gesloten.