Je hebt al "een Java" gedownload?
Welke?
En welke VM zoekt die Sony software dan, want dat staat ook in de System Requirements vermeld als vereiste.
Had je makkelijk kunnen vinden.
Welke?
En welke VM zoekt die Sony software dan, want dat staat ook in de System Requirements vermeld als vereiste.
Had je makkelijk kunnen vinden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat zal wel, maar de vraag blijt welke ik nu MOET gebruiken. 
Ik heb namelijk via een link in GoT de sony software gedwonload en daar staat geen requirements op.
Edit:
Ik heb net ff op de site gekeken en daar wordt over Macromedia Flash gesproken en NIET over Java
Ik heb namelijk via een link in GoT de sony software gedwonload en daar staat geen requirements op.
Edit:
Ik heb net ff op de site gekeken en daar wordt over Macromedia Flash gesproken en NIET over Java
[ Voor 69% gewijzigd door seninha op 18-11-2006 16:19 ]
Verwijderd
En de vraag blijft welke Javaseninha schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:12:
Dat zal wel, maar de vraag blijt welke ik nu MOET gebruiken.
Edit:
www.java.com ?
[edit]
Misschien ook extreem handig voor ons om te weten over welke Sony software je het nou hebt ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 16:23 ]