Toon posts:

[Flightsim Simulator 2004] Spel start niet op*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spel genaamd Flight Stimulator 2004. Zodra ik het spelletje opstart Valt het direct weg. Ik heb Norton verwijdert en andere programma's dat eventueel spelletjes zouden kunnen blokkeren.

Specs.

Intel Duo 2
ATi x800
1 GB DDR

Wat zou dit probleem wezen? Weet 1 van jullie hoe ik dit kan verhelpen?

Groeten Tim Gorter

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
En wat heb je zelf al allemaal geprobeert :? Welke drivers gebruik je en onder welk OS speel je dit spel? Eigen inzet is hier op GoT een vereiste, dus het is niet de bedoeling dat je hier zomaar je vraag dumpt in de hoop dat wij het wel even voor je oplossen ;) Ook is het kiezen van een duidelijke topictitel handig, zorg ervoor dat deze je probleem zo goed mogelijk samen vat. Ik laat dit topic vooralsnog open, zodat je de kans hebt om je startpost aan te vullen :)

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:12:
En wat heb je zelf al allemaal geprobeert :? Welke drivers gebruik je en onder welk OS speel je dit spel? Eigen inzet is hier op GoT een vereiste, dus het is niet de bedoeling dat je hier zomaar je vraag dumpt in de hoop dat wij het wel even voor je oplossen ;) Ook is het kiezen van een duidelijke topictitel handig, zorg ervoor dat deze je probleem zo goed mogelijk samen vat. Ik laat dit topic vooralsnog open, zodat je de kans hebt om je startpost aan te vullen :)
Het probleem is dat ik niet op sites zoals ati.com en dergelijke kan kijken omdat al deze websites geblokkeerd staan ik zit nu op een sim pc dus ik kan niks branden of installeren. Ik ben op mijn werk dit probleem proberen op telossen gaat moeilijk zonder Informatie websites. vandaar mijn vraag op tweakers.net

Groeten

Mikro electro

Drivers die hier op zitten zijn allemaal van Packard Bell. ATi Driver van Packard bell alles is van dat merk.. dus ik kan alleen de site van packard bell bezoeken. dit helpt ook niet alles. Ook doordat de Helpdesk op Zaterdag gesloten is helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 12:06 ]