Toon posts:

Samsung 244T, vage, harde klikgeluiden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder enige op te merken aanleiding maakt mijn 244T soms verontrustende, harde klikgeluiden. Dit gebeurd meestal binnen een uur nadat ik mijn computer aanzet, en nog enkele malen nadat ik mijn computer uit heb gezet, maar dan minder hard. Vaak 1 keer een harde klik en een half uur later een iets minder harde klik. Het rare is, dat zelfs al zet ik de monitor uit, en haal ik de powercable uit het stopcontact, dat het dan nog steeds gebeurd?! De enige redenen die ik kan bedenken dat dit gebeurd, is dat de interne transformator niet goed zijn lading kwijt kan, of dat het een resultaat is van het opwarmen en daarna weer afkoelen van het scherm (of anders om).

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, met dit scherm, of eventueel met een andere type LCD? Ik maak me hier behoorlijk zorgen om, namelijk.

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 07:36

darkphoenix

Chikara

Morge! ik heb precies dezelfde scherm! en ik heb dit absoluut niet dus ik zal er wat aan doen.

wij zijn een van de weinige hier die dit scherm hebben bijna iedereen heeft een dell 24"

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Synthiman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09-2018
Volgens mij is het uitzetten (warm worden) en krimpen (afkoelen) van materiaal. Mijn TV heeft er ook last van. Het kan geen kwaad.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gebeurt wel vaker wel met apparatuur, waarbij het omliggende materiaal uitzet of weer inkrimpt door warmte en kou. Beetje hetzelfde als een auto die tikt nadat de motor uit is, doordat het metaal werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, dat is een behoorlijke geruststelling. Heb voor de zekerheid toch even een e-mail naar Samsung support gestuurd, kijken wat zij te zeggen hebben.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb dit ook bij mijn iets oudere ViewSonic vp201b; niets om je zorgen over te maken. Na ongeveer 20 a 30 minuten kraakt de behuizing lichtjes en dat is ook zo bij uitschakelen ;) Warmte van het panel veroorzaakt dit, zoals mijn collega hierboven zegt.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1