Desktop ruilen voor laptop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Hoi,
Ik heb op dit moment een desktop pc en zit eraan te denken omdat mijn vriendin ook al een imac heeft op een laptop te kopen of om te ruilen voor mijn setje. Nu heb ik helemaal geen verstand van laptops meer en vraag daarom jullie advies.
Wat wil ik ermee doen: Photoshop, Dreamweaver, indesign etc. Omdat ik een cursus DTP wil doen,
veel fotografeer en mijn beroep ervan wil maken.
Wat heb ik te bieden:
PC: Asus miditower, Asus p5LD2, P4 64bit 3.0 GHZ processor, WD120GB Sata
MSI X1600pro videokaart, Asus DVD-brander. Arctic Cooler Freezer 7. 1 GB
geheugen.
Monitor: Viewsonic 171b 17" inch TFT scherm. In hoogte verstelbaar en kantelbaar.
geen dode pixels
keyb&muis: Logitech UltraX keyboard. Logitech Optical Mouse.

Graag ADVIES, ik zou graag willen ruilen op marktplaats ofzo

PSN: JustinNL79

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Nu heb ik een reactie voor ruil voor een toshiba a40 p4 2.8ghz laptop.
Is dit een goeie ? 1024x768 max.....

PSN: JustinNL79

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Gewoon verkopen, een eurootje of 300 bijbetalen en je hebt een gloednieuwe laptop ;) Wil je trouwens niet zelf ook een iMac? Wat jij erop wil doen moet lukken denk ik :)

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 00:09
Als je veel met fotografie wil gaan doen, dan zou ik niet met een laptop gaan werken. Je hebt een goed kleurecht scherm nodig... Daarbij is het ook wel fijn om bijvoorbeeld met photoshop wat extra ruimte te hebben voor al je werkbalken etc.

Ik denk dan eerder aan een dikke workstation met TFT breedbeeldscherm die goede kleuren weergeeft. Maargoed, that's just my opinion.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een laptop met een desktop P4 2,8 (neem ik aan) VREET energie, omdat die lieverds niet terugclocken (zijn niet mobile). Heb zelf een NX9110 van mn werk met zo'n CPU erin, en eigenlijk wil je dat niet.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Spreekwoord: Van ruilen komt huilen.
Gezegde: Zoek en Gij zult vinden oftwel, jij moet zelf uitmaken wat je wilt.

ARME AOW’er

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je kan idd zoals gezegd, je werkstation verkopen en dan wat geld bijleggen en een betere laptop kopen.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23
Het is altijd handig om toch nog een vaste computer te houden. Dat werkt veel makkelijker, vooral als je er veel opzit.

http://specs.tweak.to/16567

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:36

Thandor

SilverStreak

Je kunt zelf prima bepalen of een bepaalde ruil een goede ruil zal zijn. Vergelijk de marktwaarde van de onderdelen en bekijk of de prestaties van het 'nieuwe' apparaat voor jouw voldoende zijn.
Indien je niet veel kaas gegeten hebt van notebooks wil dat juist zeggen dat het verstandig is om je daar even op in te lezen. Op het Internet (en dus ook hier op GoT) is enorm veel informatie te lezen over notebooks, maak daar goed gebruik van :).

Zodra je niet weet hoe een bepaald onderdeel zal presteren schroom dan niet om even wat benchmarks, reviews of ervaringen op te snorren en deze tot je te nemen. Dit topic getuigd in ieder geval niet van veel inzet en zal derhalve op slot gaan.

Oh ja, zodra je deze machine aanbiedt zorg er dan voor dat je relevante en volledige specificaties neerzet (dus niet diegene in de topicstart) zodat men weet waar men tegen ruilt :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.