Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vragen van een echte newbi

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vragen van een echte newbie
Ik heb een Medion GPS MD 96040 met denavigator PE en 1 MB geheugenkaartje erin.
Verder heb ik active sync4.2.
Maar wat is nu het verschil tussen de Medion GPS MD 96040 en de Medion GPS MD 96050.

Verder wil ik graag de flitspalen er in zetten maar hoe doe ik dit.
Ik heb bij www.flitspaal.nl gekeken en daar het bestandje voor de navigator gedownload.

Waar moet ik het bestandje plaatsen, of kan ik het gewoon naar mijn 1 mb geheugen kaartje kopiëren?
En waar moet ik de POI,s plaatsen op GPS MD 96040 in de map POI ,of ook de geheugenkaart
Of moet ik aparte mapjes aanmaken?

Groeten Hendrik

Verwijderd

Dat van die verschillende gps weet ik niet....Maar voor deat van flitspaal.nl kan ik je wel helpen. Ik heb hier een link van de handleiding voor tomtom5. deze kan je echter ook gebruiken voor tomtom 6. (kneem ten minste aan dat je tomtom heb)
http://www.flitspaal.nl/pdf/tomtom5_handleiding.pdf

Ik had hier in ieder geval genoeg aan om het voor elkaar te krijgen.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

op een 1 mb geheugenkaart ga je niet ver komen, je zal 1 gb bedoelen denk ik :) (en dan haal ik zelf waarschijnlijk nog de g en G door elkaar....)

verder lijken me dit dingen die via google prima te vinden zijn

Verwijderd

Heeft het gedoe met die flitspalen niet te maken met welke software je op je PNA draait? Volgens mij kun je met flitspalen.nl alleen flitspalen toevoegen aan Tomtom, en ik geloof niet dat Tomtom op die dingen van Medion draait, dus ik vraag me af of je dat uberhaubt kan.

Offtopic:
Wat je wel kunt doen is mocht je echt iets voor de flitspalen willen hebben gewoon even langs de rosse buurt rijden, pik je even iemand op en drukt haar een multomap met flitspalen in de handen en laat haar steeds de flitspalen in de buurt zoeken :+ Of gewoon een steen onder je gaspedaal leggen zodat je nooit te hard gaat.

Verwijderd

HENDRIKDE14E: Ik zie dat je je vraag ook al in dit topic hebt gesteld. Dubbel posten op GoT is niet gebruikelijk.

Lees ook (nog) eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door want je topicstart is zeer matig.

Dit topic is gesloten.