Toon posts:

Photoshop werkt niet meer op mijn Intel iMac.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik wilde net Photoshop voor Mac installeren op mijn intel iMac (1.83ghz CoreDuo met 1024mb geheugen) Alleen telkens als ik photoshop wil openen dan komt het icoontje een seconde in het dock en dan blijft het icoontje gewoon weg. Dit heb ik met Photoshop CS2 en CS dus het ligt niet aan mijn photoshop maar toch echt aan de Mac. Ik wilde mijn Mac niet helemaal opnieuw installeren, dus ik dacht ik vraag het eerst hier even misschien hebben meer mensen hier last van.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoek met spotlight (of locate als dat je ding is) alles wat met adobe te maken heeft en donder het weg (je eigen documenten uitgezonderd, natuurlijk) en open dan je .app opnieuw. Werkt meestal.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles wat met adobe weggegooit, werkte niet. De hele tijd zitten googelen en niks werkte. Nu een reinstall gedaan en alles werkt weer.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vaag advies jaap... spotlight zoekt niet eens in je user libraries, laat staan in je systeem libraries, corrupte preferences of plist bestanden kom je dan niet tegen.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

AceRimmer

What a guy...

Ik weet niet of het met CS(2) ook nog werkt, maar door de toetscombinatie Command+Option+Shift tijdens het opstarten ingedrukt te houden reset je alle instellingen naar default.
Heeft bij mij met versie 7 altijd geholpen.

edit:
ff getest, het werkt ook met CS

[ Voor 11% gewijzigd door AceRimmer op 19-11-2006 17:42 ]

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast