Best buy guide november

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• jeffrynr1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-01 13:46
Ik wil de game pc van BBG nov. en hem hier en daar bijschroeven.
Nu zag ik dat de behuizing bij sommigen winkels slechter of soms niet leverbaar is. Betekend dit dat er automatisch een duurdere behuizing bij een andere internetwinkel geleverd word voor een duurdere prijs ?

En krijg je de spullen appart thuis gestuurd zodat tpg post 8x aan de deur komt ? of word alles in 1 pakketje geleverd?

Wie heeft hier info over
Alvast bedankt

JuSt FxP

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Je zult echt geen duurdere kast krijgen voor dezelfde prijs, dat is niet mogelijk met de marges, zeker niet bij webwinkels die op veel artikelen genoegen nemen met een paar procent marge.
Of de TPG 8x langskomt is maar net afhankelijk waar je het vandaan haalt he(lijkt me logisch)

• jeffrynr1
mad-dog schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 02:32:
Je zult echt geen duurdere kast krijgen voor dezelfde prijs, dat is niet mogelijk met de marges, zeker niet bij webwinkels die op veel artikelen genoegen nemen met een paar procent marge.
Of de TPG 8x langskomt is maar net afhankelijk waar je het vandaan haalt he(lijkt me logisch)
Ik bedoel of tweakers hierin wat heeft georganiseerd. Alles samensteld ofzo. Of dat de verschillende winkels het appart opsturen wat ik van de best buy guide bestel

JuSt FxP

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hij bedoelt waarschijnlijk als je alles bij dezelfde winkel besteld of de TPG (TNT eigenlijk :P) dan alsnog meerdere keren langs komt. Dat is afhankelijk van TNT, neem ik aan. Als de winkelier alles verzend, dan worden het aparte dozen en aparte zendingen, want niet alles past in 1 doos. Normaal gezien komt alles dan wel op dezelfde dag aan, maar dat is geen garantie.

Voor wat betreft die kast zul je zelf iets moeten verzinnen. Een andere kast, heeft een andere prijs. Da's vrij logisch lijkt me. :P

Dividend for Starters

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
jeffrynr1 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 02:35:
[...]

Ik bedoel of tweakers hierin wat heeft georganiseerd. Alles samensteld ofzo. Of dat de verschillende winkels het appart opsturen wat ik van de best buy guide bestel
Dat hangt er vanaf. Er zijn shops die gewoon BBG pc's leveren. Echter, als je gewoon een bestelling plaatst met de onderdelen die aangegeven worden in de BBG, krijg je natuurlijk gewoon de onderdelen thuisgestuurd. Hier heeft T.net ook niks mee te maken, die geeft slechts advies. Sommige shops nemen dat over door BBG pc's te leveren.

• jeffrynr1
RoD schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 02:37:
[...]

Dat hangt er vanaf. Er zijn shops die gewoon BBG pc's leveren. Echter, als je gewoon een bestelling plaatst met de onderdelen die aangegeven worden in de BBG, krijg je natuurlijk gewoon de onderdelen thuisgestuurd. Hier heeft T.net ook niks mee te maken, die geeft slechts advies. Sommige shops nemen dat over door BBG pc's te leveren.
ok''e bedankt, dat wou ik effe weten

JuSt FxP

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zou trouens die 7950GX2 niet nemen maar de 8800GTS, die was er nog niet toen de BBG werd opgesteld.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05

Thandor

SilverStreak

Tweakers.net stelt de BBG enkel samen.
Dat onderdelen in de tussentijd duurder, goedkoper of slechter of helemaal niet leverbaar worden is niet de zaak van Tweakers.net. En inderdaad, zodra je de door de BBG aangewezen producten in de winkel wagen stopt loop je het risico om enorm veel verzendkosten te betalen omdat de producten bij verschillende bedrijven besteld worden.

Om die hoge verzendkosten te vermijden kun je het beste even kijken welk bedrijf de meeste of juist alle onderdelen op voorraad heeft. Je kunt dan het beste daar bestellen om te besparen op verzendkosten en moeite. ;)

Bovenstaande had je echter zelf ook wel kunnen bedenken en dat maakt dit topic nogal nutteloos. Om die reden zal het ook op slot gaan.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.