AppleCare plan met wereldwijde dekking?

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:09

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een AppleCare plan voor mijn MacBook Pro. Alleen kan ik geen plan zo 1-2-3 vinden die over de gehele wereld geldig is. Alleen eentje die in de meeste Europese landen (waaronder Duitsland en UK) geldig is,maar bijvoorbeeld niet in Amerika of Australie. Weetiemand een variant dit problemen/reperaties aldaar wel dekt?

Het zeg namelijk "This plan is offered and valid only in Austra, Belguim, ...blabla... and United Kingdom". Ik weet niet maar dat vind ik niet wereldwijde dekking zoals de website zegt. Ik neem toch aan dat je alleen garantie krijgt waar het geldig is, of niet?

[ Voor 28% gewijzigd door alienfruit op 18-11-2006 01:30 ]

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
alienfruit schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:15:
....namelijk "This plan is offered and valid only in Austra, Belguim, ...blabla... and United Kingdom". Ik weet niet maar dat vind ik niet wereldwijde dekking zoals de website zegt. Ik neem toch aan dat je alleen garantie krijgt waar het geldig is, of niet?
Het lijkt me dat je het contract van dat bepaalde type alleen in het genoemde rijtje landen mag afsluiten (omdat het is aangepast op de juridische eisen van contracten in die landen), maar dat de service die Apple zich met het contract verplicht een wereldwijde dekking garandeert.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:09

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ooh, ik zal het zometeen nog eens overlezen dan, want als het niet wereldwijde dekking is dan moet ik het maar verkopen op marktplaats. Het zou toch zonder zijn om 346euro te betalen voor iets waar ik niks aan heb!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De dekking voor portables is wereldwijd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is idd wereldwijd, maar er zitten wat voorwaarden aan. Zo heb je bijv geen coverage in Afghanistan, Irak, Oezbekistan en ga zo maar door. www.apple.nl staan de voorwaarden wel ergens inclusief een lijst met welke landen er niet onder vallen. Al reis je voornamelijk in westerse landen dan zit je wel goed

blup