Skype Beta 3.0 maakt van tekst 'skype-links'

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:22
Ik heb een heel raar probleem. Skype maakt bij mij van stukken tekst of beter gezegd cijfers een soort links waar je op kan klikken. Dan kan je bijvoorbeeld bellen. Best irritant, want als ik in mijn webmail een mail krijg waarin het onderwerp iets over de 8800gtx staat dan ben ik echt niet van plan naar 8800 te bellen.. Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor dit probleem? Ik kan echt helemaal nergens in de instellingen van Skype of in Firefox een instelling daarvan vinden.

_@/'

• Steephh
Kick.. Trouwens, ik vraag me af of je ook nummers korter dan 10 cijfers kunt uitschakelen daarvoor..

_@/'

• Steephh
Nog een kick.. :$

_@/'

• Steephh
Kick.. :>

_@/'

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 00:24

WPN

aangezien het hier een beta betreft zou ik zeggen: stuur een mail met de suggestie om de nummer omzetting alleen voor geldige telefoonnummers te doen....
(of de optie om het uit te schakelen in de beta's te bouwen ;))

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-06 22:54

CdD

Tja..
Ik zou gewoon die gasten van Skype mailen dat deze "fout" zich voordoet (en ik zou sowieso die beta van m'n pc afgooien, want ik zou nou niet echt blij zijn met Skype-links overal) :/

99pixels.nl

• Steephh
Ik ben erachter.. Na heel Firefox, Skype enz. te hebben doorgezocht ben ik erachter gekomen dat er naast de google zoek balk een icon bij is gekomen... waarmee je dus de extensions kan verwijderen :)

_@/'

Pagina: 1