Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop.
Het volgende zou ik erin willen hebben:
Intel Core 2 Duo T7200
2GB RAM
x1600/1700 of go7600/7700
Bluetooth
100/120GB HDD
Max. 15"4 beeldscherm
pre. webcam
Zelf zag ik de Toshiba Tecra A7-243, helaas mist deze een webcam.
Nu ben ik sinds kort "verliefd" geworden op de ASUS A8Js, ookal heeft hij maar een 0,3mp webcam.
Deze laptop is helaas (nog) niet in Nederland beschikbaar. Heb hem wel al gezien in Duitsland en Frankrijk. Ook in de VS/Canada maar daar heeft hij andere specs. Komt deze laptop nog binnekort uit in Nederland? (binnen een maand? begin januari? Of kan ik hem beter uit Duitsland bestellen?
Zijn er nog andere laptops met specs die ik zoek van het liefts rond de €1500,- ?(duurder kan, zoals a8js maar het liefst niet)
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop.
Het volgende zou ik erin willen hebben:
Intel Core 2 Duo T7200
2GB RAM
x1600/1700 of go7600/7700
Bluetooth
100/120GB HDD
Max. 15"4 beeldscherm
pre. webcam
Zelf zag ik de Toshiba Tecra A7-243, helaas mist deze een webcam.
Nu ben ik sinds kort "verliefd" geworden op de ASUS A8Js, ookal heeft hij maar een 0,3mp webcam.
Deze laptop is helaas (nog) niet in Nederland beschikbaar. Heb hem wel al gezien in Duitsland en Frankrijk. Ook in de VS/Canada maar daar heeft hij andere specs. Komt deze laptop nog binnekort uit in Nederland? (binnen een maand? begin januari? Of kan ik hem beter uit Duitsland bestellen?
Zijn er nog andere laptops met specs die ik zoek van het liefts rond de €1500,- ?(duurder kan, zoals a8js maar het liefst niet)