[MCE] Problemen met VIDEO_TS af te spelen

Pagina: 1
Acties:

• Planeet Thuis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

Planeet Thuis

De beste plek

Topicstarter
Als ik een kopie van een DVD maak dan kan MCE deze via z'n browser gewoon afspelen. (lees: ik heb dan dus een VIDEO_TS en AUDIO_TS map.)
Nu wil het regelmatig het geval zijn dat als ik de 'DVD' afspeel dat het beeld bevriest na een willekeurige tijd en ik hier alleen uit kan komen door m'n PC te resetten.

De DVD decoder heb ik laatst opnieuw geinstalleerd (Purevideo Decoder 1.2.196), maar dit mocht niet baten. Verdere info: Hauppauge 350 tuner kaart, FX5200 videokaart, ffdshow geinstalleerd...

Iemand die dit probleem herkent?

Fujifilm s9500

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
als je pc zich ophangt denk ik aan een voedingsprobleem danwel geheugen. Op moment dat je een dvd gaat kijken wordt deze softwarematig decoded. Dat kost wel wat cpu (geen full load als het goed is maar toch).

Geef anders ff wat meer info, werkt het wel als je de originele (dus de disc zelf) afspeelt? Hangt 'ie zich met andere zaken ook op?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vergeet voeding of geheugen, komt vaker voor in MCE als je een ietwat rotte DVD decoder hebt geinstalleerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Planeet Thuis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

Planeet Thuis

De beste plek

Topicstarter
Is dat zo? Ik dacht dat de NVidia Purevideo decoder toch een vrij goeie is. Maar misschien loont het wel de moeite een andere te proberen :-)

Fujifilm s9500