Hallo, mijn vraag is simpel. Ik weet dat de bepaalde modellen van de dv9000 serie een mooie finish hebben met zilvere lijntjes die over de achterkant van het scherm staan en op de palmrests, mijn vraag is dus, is dit ook zo bij de dv9055?
al met Google gezocht voor afbeeldingen
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
ja, vrij weinig modelspecifieks te vinden. ik hoopte eigenlijk dat er een eigenaar was die t mij kon vertellen of iemand die in een winkel werkt. iemand die er simpelweg meer over kan vertellen dus
[ Voor 65% gewijzigd door bittenhero op 17-11-2006 23:19 ]
zo gauw ik heb kunnen zien, zien de DV9085 en DV9055 er exact hetzelfde uit.
De golvende lijntjes die je op de zwarte deksel ziet, vind je ook terug op de zilveren palmrest.
off-topic: weet iemand de maximale uitgangsresolutie van de HDMI-poort op de DV9085?
De golvende lijntjes die je op de zwarte deksel ziet, vind je ook terug op de zilveren palmrest.
off-topic: weet iemand de maximale uitgangsresolutie van de HDMI-poort op de DV9085?
We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan
Ik krijg komende week mijn dv9055 binnen, die heeft dezelfde videochip als de 85 dus de resolutie zal ook wel hetzelfde zijn. maar dat post ik dan nog wel.
Verwijderd
ik ben eigenaar van een dv9055 en die heeft idd de zilveren golflijntjes op de achterkant van de pc en op de palmrest. Ik ben zeer tevreden van de laptop tot nu toe (heb hem al 2 weken).
dat was de reply waar ik op zat te wachten
bedankt
ik heb zelf de 9085 en de hdmi poort draait gewoon 1080p.
1920x1080 dus.
Ik draai met de cs-source videokaart stresstest op die resolutie 55 fps.
Best acceptabel dus imho.
En natuurlijk ziet HD materiaal er helemaal gelikt uit
Wat ik me wel afvraag is of ik ergens een ander bios kan krijgen waarin ik mijn cpu kan overklokken
1920x1080 dus.
Ik draai met de cs-source videokaart stresstest op die resolutie 55 fps.
Best acceptabel dus imho.
En natuurlijk ziet HD materiaal er helemaal gelikt uit
Wat ik me wel afvraag is of ik ergens een ander bios kan krijgen waarin ik mijn cpu kan overklokken
Misschien een idee om even naar een winkel te gaan waar ze allebei staan 
Anyway niet gezocht dicht dus
Anyway niet gezocht dicht dus
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()