7600 Go Vista x64 driver

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Al eerder gepost in het nVidia Nieuws en Discussie-topic, maar wellicht enigzins misplaatst en daarnaast onbeantwoord dus bij deze een apart topic.

Ik ben nu das al een tijdje op zoek naar drivers voor mijn nVidia Go 7600 videokaart voor Vista Premium x64 RTM. Als je bij de nVidia website kijkt heb je namelijk 2 opties: speciale Geforce Go 7 drivers (echter alleen Windows 2000/XP en dus ook x86) of natuurlijk de algemene Geforce drivers voor Vista x64 (geeft bij installatie echter aan dat dat geen drivers bevat voor de gedetecteerde hardware).
Momenteel ben ik met de astronomische snelheid van 1,5KB/s bezig een van Google geviste x64 Vista RC2 Beta driver te downloaden, die mss wel ondersteuning voor de 7600 heeft, maar waar ik weinig hoop vestig.

Iemand :'( ?

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Op LaptopVideo2Go is deze gewoon te vinden:

KLIK pour 32 bit Vista

KLIK pour le 64 bit Vista

[ Voor 32% gewijzigd door Sjaakmeister op 18-11-2006 13:02 ]

• Neok_
  • Niet online
Sjaakmeister schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:01:
Op LaptopVideo2Go is deze gewoon te vinden:

KLIK pour 32 bit Vista

KLIK pour le 64 bit Vista
Helaasch krijg ik ook hier de melding:
"Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten."

• Neok_
  • Niet online
Ik had eerst niet door dat ik de INF nog moest patchen (overigens niet beschikbaar voor de laatste versie dus de 8xxxx maar gebruikt ipv 9xxxx). INF gepatched, hij wou installeren, en Vista draait nu met Aero :)

Verwijderd

Hoi,
ik heb hetzelfde probleem, zou je wat duidelijker kunnen zijn in je oplossing. Ik snap nu niet helemaal wat je hebt gedaan.

mvg,

Jerry

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:39:
Hoi,
ik heb hetzelfde probleem, zou je wat duidelijker kunnen zijn in je oplossing. Ik snap nu niet helemaal wat je hebt gedaan.

mvg,

Jerry
1. ) Driver én INF downloaden van de site
2. ) Zip uitpakken.
3. ) INF kopieren naar uitgepakte folder, en oude inf overschrijven
4. ) setup starten en drivers installeren.

Verwijderd

Ok, dan is het probleem waar haal ik die INF vandaan, zijn dat de forceware drivers, wat me niet lijkt. Ik heb dus een 7600 Go. Ik heb heel de Nvidia site afgezocht naar de INF, maar ik kon het niet vinden. Het spijt als dit een domme vraag is, maarja je kunt niet alles weten.

/edit het is mij ook gelukt, met mijn domme kop dacht ik dat ik op de nvidia site moest zoeken :/

mvg,
Jerry

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 11:43 ]

Pagina: 1