Er zijn inderdaad al diverse topics over, maar ik zoek iets speciaals.
Ik ben namelijk op zoek naar een HTPC/Desktop case met de volgende kenmerken:
* maximaal 15cm hoog (écht maximum)
* Plaats voor 4 harde schijven
* Stilte is gewenst
* Rond de 150 euro
Nu heb ik lang gezocht en ben ik op de Antec Overture II gekomen. Deze heb ik gekocht, maar bleek na installatie, defect (bijgeleverde voeding). Deze gaat dus terug, maar ik wil geen nieuwe hebben. Niet van die winkel in ieder geval.
Er zijn slechts een handje vol winkels die het verkopen, waar eentje van te duur is.
Het doel is eigenlijk deze PC uit het zicht te werken, op een plaats waar het nergens achter te plaatsen is.
Ideen, tips en voorbeelden van kasten zijn welkom. En ja, de Overture is de enige kast die ik gevonden heb.
Dit komt er in:
Processor: AMD Semperon 64, 2800+ Socket AM2, BOXED
Memory: TwinMos 512Mb DDR2 PC4300 @ 533MHz
Motherboard: Asus M2NPV-VM, GeForce 6150 Integrated Graphics
Harddisks: 2x Samsung SpinPoint 80GB, 7200 rpm, S-ATA (in RAID1), 2x Samsung IDE
Drives: LG Electronics GDR-8163RBB, ATAPI/E-Ide, Zwart, OEM
PSU: Nexus Breeze NX-3000, 300Watt, Retail
Ik ben namelijk op zoek naar een HTPC/Desktop case met de volgende kenmerken:
* maximaal 15cm hoog (écht maximum)
* Plaats voor 4 harde schijven
* Stilte is gewenst
* Rond de 150 euro
Nu heb ik lang gezocht en ben ik op de Antec Overture II gekomen. Deze heb ik gekocht, maar bleek na installatie, defect (bijgeleverde voeding). Deze gaat dus terug, maar ik wil geen nieuwe hebben. Niet van die winkel in ieder geval.
Er zijn slechts een handje vol winkels die het verkopen, waar eentje van te duur is.
Het doel is eigenlijk deze PC uit het zicht te werken, op een plaats waar het nergens achter te plaatsen is.
Ideen, tips en voorbeelden van kasten zijn welkom. En ja, de Overture is de enige kast die ik gevonden heb.
Dit komt er in:
Processor: AMD Semperon 64, 2800+ Socket AM2, BOXED
Memory: TwinMos 512Mb DDR2 PC4300 @ 533MHz
Motherboard: Asus M2NPV-VM, GeForce 6150 Integrated Graphics
Harddisks: 2x Samsung SpinPoint 80GB, 7200 rpm, S-ATA (in RAID1), 2x Samsung IDE
Drives: LG Electronics GDR-8163RBB, ATAPI/E-Ide, Zwart, OEM
PSU: Nexus Breeze NX-3000, 300Watt, Retail