Ik heb een computer met windows XP die normaal op een domijn inlogt, ik heb zojuist dit veranderd naar inloggen onder een workgroup, maar ik weet het password van het lokale account niet. Nu kan ik dus de computer niet meer in, ik zou graag de computer weer willen terugzetten naar het joinen van een domijn zodat ik mijn computer weer ik kan. Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen doen?
Je systeembeheerder maandagochtend gelijk bellen 
Of je zorgt ervoor dat je het password van de lokale administrator reset (google).
Of je zorgt ervoor dat je het password van de lokale administrator reset (google).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
In de Windows Clients - Policy staat wel vermeld wat je kan doen.
Maar alt-92 zegt het ook al, maandag eerst taart halen, en dan langs systeembeheer.
Dit is al ontzettend vaak langs gekomen en je had met een kleine inspanning zelf een antwoord kunnen vinden. Daarom sluit ik dit topic.
Maar alt-92 zegt het ook al, maandag eerst taart halen, en dan langs systeembeheer.
Dit is al ontzettend vaak langs gekomen en je had met een kleine inspanning zelf een antwoord kunnen vinden. Daarom sluit ik dit topic.
Dit topic is gesloten.
![]()