Toon posts:

advies aankoop laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een laptop omdat ik er 1 wil en er zijn dingen die heel belangrijk ziijn voor mij
1. minstens 1gb aan ram
2. de beeldkaart maag geen shared geheugen hebben
3. liefst 100gb of meer aan hardeschijf ( 80 gig is ook mogelijk maar enkel als de prijs goed is

anders heb ik geen voorkeur
de prijs is ook wel belangrijk dus niet te duur graag

Hewlett Packard DV 9058EA
Sony VAIO VGNA 617 B
deze 2 vallen binnen mijn criteria

• Schizophrenic
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05-2025
Er vallen tientallen laptops binnen de door jouw aangegeven eisen, kijk eens in de Pricewatch...

Steam: maartenverheijden

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Tuurlijk, je geeft amper vrij wat je eisen zijn (wat ga je erop doen, wat voor scherm wil je, welke merken voorkeur etc.). Je geeft geen prijsindicatie waar we dus geen flikker aan hebben... en ik heb meer het gevoel dat je van ons eist dat we een laptop voor je gaan uitzoeken. Nee zo doen we het hier niet.

Verwijderd

de afgelope week zijn er ongeveer 10 à 20 topics over laptops geopend, van elke klasse wel 1tje, dus neem daar een kijkje voor goede info

budget is trouwens ook altijd fijn om te weten, niet al te duur kan 500 euro zijn, maar voor sommigen ook 1500 euro...

veel succes!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Om er maar niet te veel woorden aan vuil te maken: neem inderdaad even een kijkje in Complete Systemen & Laptops en de pricewatch. Dit forum is een schat aan ervaringen, gebruik die. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.