Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-11 19:23
hey

ik heb nu bijna een week de adapt ad-300 maar hij werkt niet.Ik gebruik 2 gps software genaamd navigon en tomtom 6 maar hij geeft steeds foutmeldingen dat de gps geen signaal geeft.ik heb op de qtek 9000 de gps ingesteld en de gebruikershandleiding en oplossing van de officiele site doorgenomen maar hij werkte nog steeds niet.

dingen dat ik heb gedaan.

1 30 minuten de gps in open lucht gezet maar gebeurde niks

2 alles nagecheckt ook de verbindingen

3 op internet de revieuws doorgenomen

alvast bedankt

Milad

Verwijderd

Ik heb deze ook, en gebruik hem icm Qtek S200 en TT 5.2.
Heeft van dag 1 gewerkt, en mij nog niet in de steek gelaten.
Ik ben hier dan ook zeer tevreden van.

Om hem in te stellen heb ik deze tutorial gevolgd.
http://www.pdashop.be/vragen/19348/4102

Hopelijk helpt het.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 20:37 ]

• weebeast
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:35:
Ik heb deze ook, en gebruik hem icm Qtek S200 en TT 5.2.
Heeft van dag 1 gewerkt, en mij nog niet in de steek gelaten.
Ik ben hier dan ook zeer tevreden van.

Om hem in te stellen heb ik deze tutorial gevolgd.
http://www.pdashop.be/vragen/19348/4102

Hopelijk helpt het.
bedankt maar die had ik ook gevolgd maar werkte niet volgens mij is er wat mis mee met de apparaat, weten jullie ook hoe ik een bluetooth aparaat dat ik add weer eraf kan gooien en nog bedankt voor de post

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Wat doen de lampjes op de GPS ? Is de rode constant aan of knippert hij ? En de blauwe ? Die moet in het begin even snel knipperen en vervolgens wat trager.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 08:36

sjaak

un giorno credi

Vanuit Tomtom kan je controleren bij GPS Status of de Adapt een signaal ontvangt van satelieten. Toen ik de eerste keer een fix probeerde te krijgen vond ie wel diverse satelieten maar kreeg hij geen fix, ook niet na uren wachten. Ik heb deze toen omgeruild en een ander geprobeerd welke binnen 10 minuten een fix vond. Het kan dus zijn dat ie defect is, controleer dus even of je wel de instellingen goed hebt staan en hij dus moeite doet om iets te vinden, anders omruilen en bij de winkel in de buurt opnieuw proberen. ;)

• weebeast
ah oke ik zie bij navigon dat hij de gps vindt maar de gps vindt geen sateliet en blijft steeds rood.ik zal dan zo effe dynabyte bellen en hierover vertellen.

• weebeast
C.44 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:04:
Wat doen de lampjes op de GPS ? Is de rode constant aan of knippert hij ? En de blauwe ? Die moet in het begin even snel knipperen en vervolgens wat trager.
de rode knippert niet en de blauwe knippert eerst snel daarna langzamer
Pagina: 1