Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] bookmark quote vinkje/checkbox

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb maar een paar kernwoorden gebruikt voor de title/search, kon geen betere verzinnen :P

Als je in een topic reageert die al in je bookmarks staat dan is dat vinkje bij Bookmark? disabled en checked, echter als je iemand quote dan is ie unchecked en enabled wat mij niet de bedoeling lijkt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

jawel hoor, je kunt specifieke replies bookmarken, iets wat handig kan zijn bij hele grote topics.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Een feature dus :P

Is me nooit opgevallen. Als ik bijvoorbeeld een message quote uit een gebookmarkte(?) topic en die message ook wil bookmarken dan zie ik daar volgens mij helemaal niets van terug in mijn bookmarklijst?

Als ik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark_message_new.gif gebruik dan overschrijft hij al een bestaande bookmark van dat topic (opzich geen probleem, alhoewel de mogelijkheid tot renamen dan ook weinig zin heeft of zie ik hier ook iets over het hoofd?).

Om nog even verder te gaan over die zogenaamde quote bug, misschien daar dan een feature van maken dat achter die checkbox een textbox komt met mogelijkheid tot renamen van dat bookmark EN dat het ook in je bookmarklijst komt?
Want volgens mij heb je bij 1 topic maar 1 mogelijkheid tot bookmarken in welke vorm dan ook.

offtopic:
hoeveel 'energie' kost het de (database)servers eigenlijk om de bookmarks op te halen van iedere user, ik heb er bijvoorbeeld al 6257 verzameld :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Was een bugje, in insert_message en update_message werd wel een check gedaan of het topic al gebookmarked was maar in quote_message niet. Fixed :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.