Ik heb een probleem,
Vanmiddag was er een kleine stroomstoring bij ons in huis (Kortsluiting gemaakt in een lamp & aardlekschakelaar sloeg aan).
Waardoor al het stroom in huis even uitviel, maar m'n PC stond gewoon aan
Dus ik loop naar me PC en druk hem weer aan, kreeg ik het volgende scherm:
- Veilige modus
- Veilige modus met opdracht...
- Veilige modus met netwerk...
- Laatste bekende instellingen
- Windows normaal starten
Ik selecteerde dus gewoon: 'Windows normaal starten'
Toen kreeg ik het laadscherm van XP en toen heel snel blauwbeeld en toen ging die weer opnieuw booten.
Dit krijg ik ook met veilige modus & laatste bekende instellingen
Ik denk dus persoonlijk dat hij nog wel te redden is, zolang die maa de bestanden kan vinden die hij nodig heeft om in veilige modus te komen
Mn vraag:
Weet iemand waar of hoe ik dat kan doen? De bestanden mogen ook op een CD, als ik maar in veilige modus komt voor systeemherstel etc..
CD van Windows XP die ik kreeg bij aankoop ben ik kwijt (
)
Mvg, Rico
Vanmiddag was er een kleine stroomstoring bij ons in huis (Kortsluiting gemaakt in een lamp & aardlekschakelaar sloeg aan).
Waardoor al het stroom in huis even uitviel, maar m'n PC stond gewoon aan
Dus ik loop naar me PC en druk hem weer aan, kreeg ik het volgende scherm:
- Veilige modus
- Veilige modus met opdracht...
- Veilige modus met netwerk...
- Laatste bekende instellingen
- Windows normaal starten
Ik selecteerde dus gewoon: 'Windows normaal starten'
Toen kreeg ik het laadscherm van XP en toen heel snel blauwbeeld en toen ging die weer opnieuw booten.
Dit krijg ik ook met veilige modus & laatste bekende instellingen
Ik denk dus persoonlijk dat hij nog wel te redden is, zolang die maa de bestanden kan vinden die hij nodig heeft om in veilige modus te komen
Mn vraag:
Weet iemand waar of hoe ik dat kan doen? De bestanden mogen ook op een CD, als ik maar in veilige modus komt voor systeemherstel etc..
CD van Windows XP die ik kreeg bij aankoop ben ik kwijt (
Mvg, Rico