Als ik mijn duron 700 opvoer naar de 800 of 900 levert dat geen problemen op, ALLEEN. Als ik hem maar iets overklok loopt mijn internet verbinding al na 10 seconden vast en wordt ie verbroken. Weet iemand hier de oplossing voor?
Wat zijn je settings / moederbord / hardware ? Misschien helpt het als je je Vcore wat hoger zet.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
gewoon core hoger zetten, heb ik ook gedaan, IE loopt nu als een zonnetje
ABIT KT7a
256 pc133 Kingston SDram
Duron 700@800 V1.6
35C idle
Als ik hem op 850 wil laten draaien moet mijn voltage van 1.6 naar 1.8 vind ik wel erg veel voor een kleine verhoging
256 pc133 Kingston SDram
Duron 700@800 V1.6
35C idle
Als ik hem op 850 wil laten draaien moet mijn voltage van 1.6 naar 1.8 vind ik wel erg veel voor een kleine verhoging
Als ik die van mij op 981 wil laten lopen (stabiel dan), dan moet ik mijn Vcore op 1.85 zetten. De spanning verschilt per systeem / processor. Misschien moet je 'm toch wat hoger zetten, of anders je netwerkkaart controleren
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Wat voor modem hebbie
Een interne misschien?
Interne modems kunnen niet zo best tegen oc& ik raadt dan ook aan om het eens met een extern exemplaar te proberen
Een interne misschien?
Interne modems kunnen niet zo best tegen oc& ik raadt dan ook aan om het eens met een extern exemplaar te proberen
Powered bij meergranenbrood.
heb m hier op 1000 lopen, maar heb core op 1.65. Loopt als een trein
Pagina: 1