Ik ben er vandaag op uit getrokken, omdat het zo mooi helder weer was. Rond 3 uur hing de zon mooi laag en gaf de oranje en gele blaadjes een mooie kleur. De foto's zijn gemaakt in Veenendaal in de buurt van de Dijkstraat richting Prattenburg.
1.
Dit is een fietspad naar Prattenburg, het bos, toe.

Groot
2.
Een luxe villa aan de rand van Veenendaal. Deze mensen hebben een geweldig uitzicht.

Groot
3.
Hier mocht ik dus niet in, maar het bordje is wel mooi.

Groot
4.
Het pad waar ik overheen liep, echt sprookjesachtig.

Groot
5.
Een oude vervallen boerderij naast het weiland. De eigenaar woont in een kleiner, wel nieuwer huis 50 meter verder op.

Groot
6.
Een bordje tussen het groen. Weet iemand wat zo een bordje daar doet?

Groot
7.
Langs de bomen leidt het pad met verboden toegang. Welke kluisenaar of geluksvogel woont er aan het eind?

Groot
8.
Ik ben totaal geen paardengek, maar me zusje wel dus vandaar. En dat licht was zo mooi!

Groot
9.
Een boom badend in het licht.

Groot
10.
Eén van de prikkeldraad hekken in de omgeving.

Groot
11.
Een heg van oranje, geel.

Groot
12.
Een landweggetje naar het bos toe. Ik heb hem wat valer gemaakt, want het was wel heel veel groen.

Groot
13.
Uitzicht op de Dijkstraat.

Groot
Ik
commentaar! Dat mag positief of negatief.
1.
Dit is een fietspad naar Prattenburg, het bos, toe.

Groot
2.
Een luxe villa aan de rand van Veenendaal. Deze mensen hebben een geweldig uitzicht.

Groot
3.
Hier mocht ik dus niet in, maar het bordje is wel mooi.

Groot
4.
Het pad waar ik overheen liep, echt sprookjesachtig.

Groot
5.
Een oude vervallen boerderij naast het weiland. De eigenaar woont in een kleiner, wel nieuwer huis 50 meter verder op.

Groot
6.
Een bordje tussen het groen. Weet iemand wat zo een bordje daar doet?

Groot
7.
Langs de bomen leidt het pad met verboden toegang. Welke kluisenaar of geluksvogel woont er aan het eind?

Groot
8.
Ik ben totaal geen paardengek, maar me zusje wel dus vandaar. En dat licht was zo mooi!

Groot
9.
Een boom badend in het licht.

Groot
10.
Eén van de prikkeldraad hekken in de omgeving.

Groot
11.
Een heg van oranje, geel.

Groot
12.
Een landweggetje naar het bos toe. Ik heb hem wat valer gemaakt, want het was wel heel veel groen.

Groot
13.
Uitzicht op de Dijkstraat.

Groot
Ik
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 18:08 . Reden: Sommige linkjes deden stout :> ]