Ik heb gisteren via google gevonden dat er "vroeger" een service van microsoft was genaamd "Microsoft Oulook Live". Hiermee werden je emails, contactpersonen en je agenda gesynchroniseerd tussen hotmail en outlook. Je kon een abbonement hierop nemen voor ~€60 per jaar waarbij je dan ook een licentie kreeg voor 2 kopieën van de laatste outlook versie.
Deze service leek me echt een top service maar nu kan ik er nergens meer iets over vinden hoe ik me hiervoor registreer. Op google heb ik een paar blogs gelezen waar mensen beweren dat de service 'zomaar' verdwenen is. Op de microsoft site vindt ik wel nog een aantal support paginas voor deze service, maar deze zijn al een jaar lang niet meer geupdate.
Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt.
Deze service leek me echt een top service maar nu kan ik er nergens meer iets over vinden hoe ik me hiervoor registreer. Op google heb ik een paar blogs gelezen waar mensen beweren dat de service 'zomaar' verdwenen is. Op de microsoft site vindt ik wel nog een aantal support paginas voor deze service, maar deze zijn al een jaar lang niet meer geupdate.
Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt.