Ik heb een probleempje met iets er is perongeluk een kabeltje afgebroken en heb geen idee hoe ik dit weer vast krijg.
Naja een foto zegt meer:

wie o wie helpt me?
Naja een foto zegt meer:

wie o wie helpt me?

Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 16:49 ]
een nieuwe muis kan verkrijgen, zal vast goedkoper zijn dan het onderdeelVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:46:
Ja dat vreeste ik ook al dit is het printplaatje uit een apple mighty muis van het scrollweel.
Iemand een idee hoe ik dit onderdeel kan verkrijgen zal vast goedkoper zijn dan nieuwe muis.
code die erop staad: m62 02
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 16:50 ]
[ Voor 13% gewijzigd door BasilFX op 17-11-2006 16:51 ]
http://www.basilfx.net
Bruut geweld
Verwijderd
Viper® schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:52:
[...]
Trouwens, 70 euro voor een muis, daar heb je een goede muis voor
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Verwijderd
http://www.apple.com/nl/contact/Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:01:
Weet iemand mischien waar ik natoe kan maieln dan kan ik foto bijvoegen van het onderdeeltje.
Als je beld krijg je zoon callcenter daar word je ook niet wijzer van vrees is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 17:07 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:46:
Ja dat vreeste ik ook al dit is het printplaatje uit een apple mighty muis van het scrollweel.
Iemand een idee hoe ik dit onderdeel kan verkrijgen zal vast goedkoper zijn dan nieuwe muis.
code die erop staad: m62 02
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:50:
muizen zijn 70euro ik denk dat je voor minder dan 50euro wel aan dit onderdeeltje kan komen
en 50euro is tog weer een flinke smak voor een student
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:54:
[...]
![]()
nieuwschierig en onhandig bezig zijn gaan niet goed samen.
Maarja zal eens proberen bij apple eens uitzoeken waar ik dan beste naar kan mialen of bellen.
Als je je schoolgeld terughaalt omdat je jammerlijk gezakt bent voor Nederlands, kun je een hele mooie nieuwe muis kopen. Dislexie is geen excuus om niet even een spellingscontrole over je teksten te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:01:
Weet iemand mischien waar ik natoe kan maieln dan kan ik foto bijvoegen van het onderdeeltje.
Als je beld krijg je zoon callcenter daar word je ook niet wijzer van vrees is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq