Misschien kijk ik er overheen en heb ik niet goed gezocht, maar ik kan geen informatie vinden om de wirwar in mijn msn contacten lijst te ordenen. Het liefst heb ik een website/tool waarmee ik in kan stellen wie er in mijn lijst mogen staan. kan ik mijn complete lijst ook verwijderen om 'opnieuw te beginnen'?
Ik heb hier op GOT enkele semi-oplossingen gevonden zoals het verwijderen van het complete account, vervolgens weer activeren, enz. Dit is volgens mij niet de bedoeling en graag zou ik een betere oplossing zien. Hoe doen jullie dit? Ik heb momenteel mijn lijst zo vervuild met mensen die ik nooit meer spreek, laat staan dat ik weet wie ze zijn. Ik wil orde.
Ohja, misschien handig om te vermelden: ik gebruik Gaim als messenger client.
Ik heb hier op GOT enkele semi-oplossingen gevonden zoals het verwijderen van het complete account, vervolgens weer activeren, enz. Dit is volgens mij niet de bedoeling en graag zou ik een betere oplossing zien. Hoe doen jullie dit? Ik heb momenteel mijn lijst zo vervuild met mensen die ik nooit meer spreek, laat staan dat ik weet wie ze zijn. Ik wil orde.
Ohja, misschien handig om te vermelden: ik gebruik Gaim als messenger client.