MSN contacten beheren

Pagina: 1
Acties:

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Misschien kijk ik er overheen en heb ik niet goed gezocht, maar ik kan geen informatie vinden om de wirwar in mijn msn contacten lijst te ordenen. Het liefst heb ik een website/tool waarmee ik in kan stellen wie er in mijn lijst mogen staan. kan ik mijn complete lijst ook verwijderen om 'opnieuw te beginnen'?

Ik heb hier op GOT enkele semi-oplossingen gevonden zoals het verwijderen van het complete account, vervolgens weer activeren, enz. Dit is volgens mij niet de bedoeling en graag zou ik een betere oplossing zien. Hoe doen jullie dit? Ik heb momenteel mijn lijst zo vervuild met mensen die ik nooit meer spreek, laat staan dat ik weet wie ze zijn. Ik wil orde.

Ohja, misschien handig om te vermelden: ik gebruik Gaim als messenger client.

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Contactpersonen->Een groep bewerken mss ?

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-07 23:02
wat je kan doen, is iedereen blokkeren, en als er iemand online komt, deze deblokkeren.
als je na een maand iemand nog niet gedeblokkeerd hebt, kick je hem uit je lijst!

probleem opgelost...

Verwijderd

iedereen uit je lijst gooien en je naam op msn wijzigen in:

Grote opruiming, iedereen verwijderd! Praat om terug in mn lijst te komen

Gegarandeerd succes

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 19:01
Meester_J schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:47:
wat je kan doen, is iedereen blokkeren, en als er iemand online komt, deze deblokkeren.
als je na een maand iemand nog niet gedeblokkeerd hebt, kick je hem uit je lijst!

probleem opgelost...
Of je download MSN plus en kijkt via die plugin wie er al langere tijd niet online is gekomen. Die manier van jou is erg omslachtig.

Het heet contact list cleanup. Hier kan je ook gelijk zien wie jou niet meer in z'n msn lijst heeft staan, die kan je vervolgens er ook makkelijk uitknikkeren.

[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 17-11-2006 16:50 ]

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Maar dit zijn allemaal manieren die het gebruik van Live Messenger vereisen. Kan ik hieruit concluderen dat zoiets ook alleen maar met deze software mogelijk is?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 19:01
smeerbartje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:09:
Maar dit zijn allemaal manieren die het gebruik van Live Messenger vereisen. Kan ik hieruit concluderen dat zoiets ook alleen maar met deze software mogelijk is?
MSN plus kan prima overweg met oudere versies. De laatste versie van MSN plus ( 4.10 ) heeft wel MSN live nodig, als je deze download, zal de installer zeggen dat je MSN niet compitable is, om vervolgens de installer voor jouw MSN versie te downloaden.

Ik neem aan dat je MSN messenger gebruikt?

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-07 18:20

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

smeerbartje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:09:
Nee, alle oplossingen die hier aangedragen worden kunnen ook met GAIM gedaan worden. Volgens mij kan je door te rechtklikken op een groep en 'Groep verwijderen' te doen gewoon een hele groep met alle mensen erin verwijderen.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Pagina: 1