Ik heb hier een probleem met de installatie van Windows server 2003 R2 standard x64.
Het systeem waar het op geinstalleerd moet worden is een server met de volgende onderdelen :
mobo: Tyan S2882-D
cpu : 2* AMD 275
Raid: Sil3114 onboard en een Areca 1130 PCI-X
scsi: Adaptec U320 onboard.
Wat gebeurd er: Als ik van de cd van Windows boot dan begint de setup, geef netjes doormiddel van F6 de areca 64bit driver mee en kom uiteindelijk bij het deel waar de schijfindeling gemaakt wordt.
Ik kies hier de eerste drive op de Areca controller en formateer die, als dit klaar is dan worden de bestanden van de diskette naar de hdd gekopieerd en de benodigde bestanden van de cd. Vervolgens gaat setup opnieuw booten, hier gaat het dus mis. Hier krijg ik de melding "windows could not start because of a computer disk hardware config could not read from selected boot disk "
Wat ik geprobeerd heb:
Drivers van cd, zowel de scsi port als de storport drivers
Drivers van de website van areca, zowel de scsi port als de storport drivers
Uitschakelen van de adaptec controller en sil3114 controller
Overigens heb ik na iedere poging er een verse installatie proberen op te zetten zoals boven beschreven, echter steeds hetzelfde.
Ik kom er niet meer uit
Het systeem waar het op geinstalleerd moet worden is een server met de volgende onderdelen :
mobo: Tyan S2882-D
cpu : 2* AMD 275
Raid: Sil3114 onboard en een Areca 1130 PCI-X
scsi: Adaptec U320 onboard.
Wat gebeurd er: Als ik van de cd van Windows boot dan begint de setup, geef netjes doormiddel van F6 de areca 64bit driver mee en kom uiteindelijk bij het deel waar de schijfindeling gemaakt wordt.
Ik kies hier de eerste drive op de Areca controller en formateer die, als dit klaar is dan worden de bestanden van de diskette naar de hdd gekopieerd en de benodigde bestanden van de cd. Vervolgens gaat setup opnieuw booten, hier gaat het dus mis. Hier krijg ik de melding "windows could not start because of a computer disk hardware config could not read from selected boot disk "
Wat ik geprobeerd heb:
Drivers van cd, zowel de scsi port als de storport drivers
Drivers van de website van areca, zowel de scsi port als de storport drivers
Uitschakelen van de adaptec controller en sil3114 controller
Overigens heb ik na iedere poging er een verse installatie proberen op te zetten zoals boven beschreven, echter steeds hetzelfde.
Ik kom er niet meer uit