Toon posts:

Beste keuze kwaliteits LCD-tv en dvd/hddrecorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een kennis was ik afgelopen week meegegaan naar de mediamarkt. Hij wilde een nieuwe tv hebben, alleen ook gelijk maar een nieuwe dvd/hddrecorder om gelijk mooi op te kunnen nemen. Toen de verkoper door had dat het echt goed spul moest zijn, wees hij een leuk combinatie aan:

TV: Philips 42 PF 9831D/10 Media Markt prijs € 4999
(prettig groot en met ambilight)

Hard disk/DVD speler: Pioneer DVR 545H Media Markt prijs € 435
(prachtig met HDMI uitgang voor naar de tv toe)

Alleen ik zou het niet op tweakers zetten als er geen probleem was natuurlijk! Eerst was ook nog aan een versterker gedacht, maar mevrouw vond het niet goed dat er nieuwe boxjes kwamen, dus de versterker die in het kastje zit (een philips, typenummer komt morgen) blijft in het kastje staan, dus nu alleen een tv met hdd/dvd speler nog nodig. Dus aan jullie de vraag of dit goed is of dat er nog ergens een minpuntje zit dat beter kan. En of het met elkaar werkt (versterker en hdd/dvdspeler), misschien kunnen jullie dat pas zeggen als ik het typenummer heb. Ik heb er niet zoveel verstand van helaas.

Eventuele informatie:

http://www.pioneer.nl/nl/...501/DVR-545H-S/index.html

http://www.p4c.philips.co.../42pf9831d_10_pss_eng.pdf

Bedankt!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:15:
TV: Philips 42 PF 9831D/10 Media Markt prijs € 4999

Dus aan jullie de vraag of dit goed is of dat er nog ergens een minpuntje zit dat beter kan.
Bij een webshop is deze tv (incl. bezorgkosten) te krijgen voor € 3.519.

Is toch altijd nog zo'n € 1480 euro goedkoper dan de prijs van de Mediamarkt.

Ik zou zeker nog even gaan shoppen om wat prijzen van verschillende winkels.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik ga deze combi morgen aanschaffen
is hier aangeraden door een lokale TV/hifi boer, dus die van MM had er blijkbaar voor de verandering wel verstand van

Of de sony bravia LCD, of een Philips, deze dus

Webshop doe ik niet bij dit soort spullen, als er iets mee is is het dus gewoon maanden geen tv

[ Voor 41% gewijzigd door sander817 op 17-11-2006 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad het scheelt veel bij internetwinkels, maar het gaat mij nu meer om of ik betere componenten kan nemen dan over de prijs.

Ik zat trouwens net nog even te zoeken en ik kwam tegen dat de hddrecorder ook in een 250Gb variant is. Natuurlijk wel weer met een flink hoger prijskaartje.

Grappig dat er meer mensen voor deze combo gekozen hadden.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

250gb lijkt mij erg veel

met die 160 gb kun je al 400 uur oid opnemen

• Schizophrenic
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05-2025
Zodra je op d ebest mogelijke kwailiteit opneemt, en dit is wel aan te bevelen, ben je al snel 4GB per uur kwijt. Het ligt er dus maar net aan hoeveel je opneemt.

Steam: maartenverheijden

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

En als je dan toch bezig bent: neem de digitale versie van die HDD-recorder , i.c.m. Digitale TV van KPN. Dan krijg je digitale beeldkwaliteit op je tv, ipv kabel kwaliteit.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat zijn leuke tips! Over de versterker:
Philips DVD Recorder Home Entertainment System type LX 9000R

Met o.a.:
Versterker: 81 Watt RMS
Tuner
DVD

Ingangen:
Analoog Line In 1, 2: 900mV/47k Ohm
Digitaal optisch: toslink
Digitaal coaxiaal: 75 Ohm
Scart EXT 1,2

Uitgangen:
Analoog Line Out 1,5V / 2 Ohm/0 dB
Digitaal coaxiaal: 0,5V /75 Ohm

Nou ik heb hier dus echt 0 verstand van. Het zijn losse componenten die van elkaar weg te halen zijn. Al denk ik haast wel dat ze op elkaar aan te sluiten zijn.

En als dvd/hddrecorder zou ik dan deze moeten nemen denk ik? http://www.pioneer.nl/nl/...01/DVR-545HX-S/index.html of (tsja dan kan je gelijk ook maar je hele muziek verzameling erop zetten..)
http://www.pioneer.nl/nl/...01/DVR-940HX-S/index.html (en deze is 1080p, maarja het speelt nog geen bluray/hd-dvd dus je hebt er dan nog niet heel veel aan lijkt mij. En het prijskaartje valt ook een beetje tegen...)

Bedankt iniedergeval!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

sander817 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:50:
Webshop doe ik niet bij dit soort spullen, als er iets mee is is het dus gewoon maanden geen tv
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:31:
Ja inderdaad het scheelt veel bij internetwinkels, maar het gaat mij nu meer om of ik betere componenten kan nemen dan over de prijs.
Tja, dat zijn keuzes :) Al denk ik dat "maanden geen tv" ook iets overdreven is.

Maar.. nu staat de Mediamarkt ook niet echt bekend om zijn geweldige afhandeling van garantiezaken. Zie ook deze topics

Als jullie kennelijk toch bereid zijn om de adviesprijs te betalen, waarom halen jullie dan niet de apparatuur bij een echte audio/hifi zaak, die de spullen ook thuis bezorgt, installeert en inregelt?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1