Toon posts:

Op zoek naar een hosting provider

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb jaren bij een vriend mijn domeinnaam, emails, website etc. gehost. Nu gaat dat niet meer en wil het bij een ISP onder brengen.

Maar bij welke ISP zal ik dat doen? Wat zijn de kosten en hoe kom ik er achter wie wat het beste aanbiedt?

Ik wil zo'n 10 externe mailadressen gebruiken via mijn domeinnaam en een simpele website.#

gsoes

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:08:
Hallo,

Ik heb jaren bij een vriend mijn domeinnaam, emails, website etc. gehost. Nu gaat dat niet meer en wil het bij een ISP onder brengen.

Maar bij welke ISP zal ik dat doen? Wat zijn de kosten en hoe kom ik er achter wie wat het beste aanbiedt?

Ik wil zo'n 10 externe mailadressen gebruiken via mijn domeinnaam en een simpele website.#

gsoes
mijndomein.nl is wel goed en goedkoop. neem zeker geen LYCOS!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens op sites als webhostingtalk.nl Daar kun je waarschijnlijk wel genoeg vinden.
Zelf host ik bij simple-hosting.nl (eigen domein @ eigen servertje) en een website incl e-mail bij helderhosting. Metname met simple-hosting heb ik prima ervaringen en werkt alles gewoon, maar op zich neem ik er ook bijna niets af (veel meer dan een DNS entry is het niet :P)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Reeds vaker voorbij gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 17-11-2006 14:24 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:58

P!m

Er zijn zo veel bedrijven met veel verschillende prijzen, dus ik zou als ik jouw was even op http://www.webhosters.nl/virtuelewebhosting.php <- Op die pagina invullen wat je wenst, en dan via Webhosters en Google zoeken naar ervaringen van anderen.

Ik zit zelf trouwens via Webhostingtalk bij BudgetBytes.nl, en ben er redelijk tevreden over.

[ Voor 20% gewijzigd door P!m op 17-11-2006 16:47 ]

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik ben zelf bij 1m Hosting ( http://www.1mhosting.nl/ ). Erg goedkoop, maar wel goed!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Ik zal even wat struinen.

Dacht eigenlijk dat je alleen maar kon hosten bij Planet, Wanadoo, etc etc.

groet

gsoes

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Lees even de regels door, we zijn niet aan het mailen naar elkaar (aanhef + groet) op een forum. En zoeken naar een goed abonnement met zo'n open vraag is niet gewenst omdat iedereen een mening heeft.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.