Toon posts:

Uitzendinggemist media player geeft alleen een <ster>

Pagina: 1
Acties:
  • 460 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is misschien al bekend, maar het lukt me niet om op te lossen.

Ik wil graag uitzendingen bekijken op Uitzendinggemist.nl en bijvoorbeeld de afleveringen van Blik Op De Weg. Wanneer ik een uitzending wil bekijken dan opent de player met een grijs scherm met het ster-logo erin (zie afbeelding).

hoe los ik dit op, want van de help van Uitzendinggemist.nl wordt ik niet veel wijzer.
:?

Afbeeldingslocatie: http://www.gerdaronhaar.nl/probleemuitzendinggemist.jpg

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:12

Cyphax

Moderator LNX/AI
Die advertenties zijn volgens mij altijd Flash-bestanden, heb je wel Flash geïnstalleerd?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:29:
Die advertenties zijn volgens mij altijd Flash-bestanden, heb je wel Flash geïnstalleerd?
het zijn geen advertenties, maar de player zou moeten starten en dat doet ie niet. Natuurlijk heb ik flash geïnstalleerd. iemand een idee?

Verwijderd

He Jochem,

Ook ik zit met hetzelfde probleem wel flash geinstalleerd, maar hij zend alleen het fragment van de 'ster' uit. En daarna zegt het programma "stopped" als ik er op klik, begint ie ook niet met buffering, en geeft ie ook geen error. Ik zag dat jou bericht van 17 nov. was. Het is inmiddels al weer 9 dec. dus misschien heb je de oplossing al gekregen van iemand.

Of iemand anders die enig idee heeft wat ik moet veranderen om weer op talpa.tv en op www.uitzendinggemist.nl te kunnen kijken?

Alvast bedankt,

Thijs

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde. Soms werkt die site wel, soms weer niet. Maar nu werkt het prima bij mij (met firefox)

edit: soms duurt het even voordat hij de mediaplayer laadt. Misschien ligt het dan aan de snelheid van de verbinding of dat je iets aan het downloaden bent.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 22:04 ]

Verwijderd

Hej Mart Ini,

Lijkt me stug dat het aan mijn snelheid ligt, heb namelijk een 20 Mbit verbinding via Wanadoo (tegenwoordig Orange) en kom qua snelheid absoluut in de richting daarvan.
Firefox had ik echter nog niet aan gedacht, ben je over gestapt van IE naar FF? En was dat de enige verandering die je nodig had?

Alvast bedankt,

Groeten,

Thijs

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens bij instellingen. Staat het op WMV of op Realplayer?
Heb je Windows Media Player of Realplayer geïnstalleerd?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

anandus schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:19:
Kijk eens bij instellingen. Staat het op WMV of op Realplayer?
Heb je Windows Media Player of Realplayer geïnstalleerd?
Tuurlijk heb ik dat al geprobeerd.. 2 weken geleden kon ik er nog wel mee kijken.. En ineens is het gestopt, zonder dat er aangegeven werd waarom, daarom vind ik het juist zo raar.

Verwijderd

DEAD as hell... werkt niet in mijn winamp noch mediaplayer
want wat wilde je met deze link zeggen?

groet Thijs

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:42:
[...]

DEAD as hell... werkt niet in mijn winamp noch mediaplayer
want wat wilde je met deze link zeggen?

groet Thijs
ik kon de uitzending gewoon kijken via deze link

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik kom nog wel eens op de site van uitzendinggemist en ik krijg het niet werkend in FF. Als ik met IETab de renderengine omschakel naar de IE-engine dan werkt alles normaal. Misschien dat je dat zou moeten proberen.

EDIT: Ik gebruik trouwens FF 2.0 en IE 6.0, misschien dat IE 7 bokt met uitzendinggemist...

[ Voor 18% gewijzigd door Daimanta op 10-12-2006 15:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:12:
Hej Mart Ini,

Lijkt me stug dat het aan mijn snelheid ligt, heb namelijk een 20 Mbit verbinding via Wanadoo (tegenwoordig Orange) en kom qua snelheid absoluut in de richting daarvan.
Firefox had ik echter nog niet aan gedacht, ben je over gestapt van IE naar FF? En was dat de enige verandering die je nodig had?

Alvast bedankt,

Groeten,

Thijs
Ik gebruik firefox 2 en wat add-ons. Zonder die add-ons werkt het ook. Ik heb ie 6 en dat werkt ook prima.

Verwijderd

Mijn oplossing is uiteindelijk het volgende geworden:

Realplayer Alternative gedownload, deze geinstalleerd en heb nu zowel bij uitzendinggemist.nl alswel talpa.tv geen enkel probleem meer, ook met WMP werkt alles weer, het heeft zeer waarschijnlijk met de CODEC te maken gehad, ik kreeg het echter constant niet voor elkaar om WMP 10 te installeren. Ik heb gewoon een legale versie van Windows, maar de pc gaf niet aan wat het probleem was. Nadat ik System Recovery (systeemherstel) aangezet had was het wel weer mogelijk om WMP 10 te installeren. Aangezien ik niet een super held ben met het software matige gedeelte ben ik hier via een vriend achter gekomen om ff te checken.. So thanx for all answers.. wie weet schakel ik de volgende keer nmog wel een keer jullie hulp in.
Nogmaals bedankt iig. voor de Tips

Met vriendelijke groet,

Thijs

Verwijderd

graag gedaan, succes verders:)
Pagina: 1