[ISA 2006] Reporting probleem

Pagina: 1
Acties:

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Het probleem is als volgt:

Ik heb een ISA2006 Server geinstalleerd, deze is geconfigureerd als Proxy en lichte firewall.
de logging loopt naar een dedicated SQL server.
Deze logs groeien ook gestaag maar als ik een rapportage probeer uit te draaien naar een folder dan genereerd deze een logile van 77kb (htm file) en zijn alle velden leeg.

De eerste dag (14 november) heb ik handmatrig een rapportage laten uitdraaien en zie ik keurig alle tabellen en grafieken gevuld..

Probeer ik nu een raport te genereren van die zelfde dag dan is deze ook leeg..

iemand een idee?

Bears and Bulls

Verwijderd

Ik had een gelijkaardig probleem in ISA2004, waarbij mijn tabellen in sqlserver heel traag gevuld werden en slechts enkele entries bevatte ...

Ik ben gewoon teruggestapt naar het loggen in csv files en laat van daaruit isaserver de reports maken .. werkt ook goed zo.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:45:
Ik had een gelijkaardig probleem in ISA2004, waarbij mijn tabellen in sqlserver heel traag gevuld werden en slechts enkele entries bevatte ...

Ik ben gewoon teruggestapt naar het loggen in csv files en laat van daaruit isaserver de reports maken .. werkt ook goed zo.
ja maar zo ben ik mijn overzichtelijke rapporten en grafieken kwijt...en dat is bij de directie wel zo handig ;)

Bears and Bulls

• mookie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2025

mookie

Heerlijk Helder

ik ken alleen isa 2004 en daarin wordt op een bepaalde tijd statistieken gecreerd (23:00 geloof ik).
Als ik dan een rapportage van diezelfde dag draai lukt het niet.
Doe ik dat om 23:10 dan lukt het b.v. wel.

Wellicht is dat hetzelfde in 2006?

mookie

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
mookie schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:17:
ik ken alleen isa 2004 en daarin wordt op een bepaalde tijd statistieken gecreerd (23:00 geloof ik).
Als ik dan een rapportage van diezelfde dag draai lukt het niet.
Doe ik dat om 23:10 dan lukt het b.v. wel.

Wellicht is dat hetzelfde in 2006?
ja dat is bekend, vreemde is dat nu ik de raporting 4 dagen naar een MSDE database heb laten schrijven het wel werkt :( maar ik wil SQL loggen Grrrr!

Bears and Bulls