Prog om audio op te zoeken in tijdelijke internet bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07-2025

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Ik heb van een bepaalde site het geluid nodig, maar ik heb een slechte geluidskaart (laptop...), dus geluid opnemen is geen optie. Nou bestaat er een programma om de tijdelijke internet bestanden te doorzoeken, en daar de audiofiles uit te pikken. Maar ik ben de naam kwijt. Weet iemand hoe het heet?

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 11:34

LieveNiels

On Fire

je kan ook gewoon de zoekfunctie van windows gebruiken.... en dan zoeken op *.mp3 of *.wav in de map van je temp. internet files.... op die manier krijg je het ook wel voormekaar... ff zorgen dat de weergave op 'details' staat.... ff sorteren op internet adres en klaar is kees

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

en als je nu gewoon eerst even de cache leeggooit en dan rechtstreeks alleen naar die ene site gaat, dan is het ook nog eens het enige geluidsbestandje dat je daar vinden gaat :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 11:34

LieveNiels

On Fire

hufkes schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:39:
en als je nu gewoon eerst even de cache leeggooit en dan rechtstreeks alleen naar die ene site gaat, dan is het ook nog eens het enige geluidsbestandje dat je daar vinden gaat :)
+1 inzichtvol :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Wie zegt dat het ueberhaupt daar terecht is gekomen. Het is heel afhankelijk van de manier waarop de muziek afgespeeld wordt of er ueberhaupt wel iets op de computer wordt opgeslagen. Het is dus eerst zaak om uit te vogelen hoe de muziek van de webpagina komt! Als het flash is, kun je het sowieso wel vergeten denk ik, naast dat je ook nog zit met eventuele copyright dingen...

[ Voor 8% gewijzigd door voodooless op 17-11-2006 13:10 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

ook een swf komt in de cache terecht, alleen streaming audio moet je trucjes voor uithalen. Hoe je vervolgens het geluid van de flash weer van het beeld scheidt is natuurlijk een volgende vraag.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1