Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Heeft iemand hier al zo'n internetkonijn?

Voor de mensen die net weten wat nabaztag is: www.nabaztag.com

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/2/2/04040022/g_04040022.jpg

Hij is wit, heeft wapperende oren en gekleurde ledjes op zijn buik; internetkonijn Nabaztag is geboren in Nederland. De Nabaztag is een internetkonijn dat kan communiceren via je draadloos netwerk. Via de website van Nabaztag kun je berichten sturen naar je eigen Nabaztag of die van je vrienden. De Nabaztag geeft een melding wanneer je een e-mail hebt ontvangen door spraak, het wapperen met zijn oren en het oplichten van de lampjes op zijn buik.

Naast deze functies kan de Nabaztag ook het weer melden, heeft hij een alarmklok, geeft hij de tijd weer, verkeersinformatie en kan hij MP3's afspelen.

is in Nederland te koop bij Pixmania: http://www.pixmania.nl/nl...end-wifi-konijn-54-m.html

Ik ben er benieuwd hoe ze bevallen...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dus als ik het goed begrijp is het een sprekende, oren draaiende, lichten knipperende en aankleedbare e-mail notifier met een draadloze netwerkverbinding in de vorm van een konijn? Apart, maar het lijkt me een dure gadget voor 98/105 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Kijk deze eens:
het "kleine" nabaztag topic.
Hier zijn een aantal mensen die hem hebben.
Overigens is dit dmv de search met als woord:"Nabaztag".

/edit,
ik haat jou! :+ Spuit elf en een halfje.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 17-11-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 17:43

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Arunia schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:32:
Kijk deze eens:
het "kleine" nabaztag topic.
Hier zijn een aantal mensen die hem hebben.
Overigens is dit dmv de search met als woord:"Nabaztag".

/edit,
ik haat jou! :+ Spuit elf en een halfje.
Ja, alleen heeft niet iedereen toegang tot de HK. :P

Het lijkt me inderdaad een beetje een dure gadget voor de functies die je ervoor terug krijgt.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Paddixx schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:34:
[...]

Het lijkt me inderdaad een beetje een dure gadget voor de functies die je ervoor terug krijgt.
Dat is toch met nagenoeg alle gadgets het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jup :P Het gaat er dan ook om dat jij iets koel's hebt wat een ander niet heeft en dat mag best wel wat kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Ben toch benieuwd of er hier al Tweakers zijn die het beestje thuis hebben staan en hoe de ervaringen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

het "kleine" nabaztag topic. is inderdaad een mooie link, maar niet iedereen heeft idd HK-XS. Dan nog is dit niet echt OH materie - maar ik sta een beetje paf om te zeggen waar het wel heen moet :o

Vroeger had het in Gadget Talk gekund, maarja, is dit nu een Portable Media Device of meer een PDA-achtig iets dat in PSGG hoort? Ik move wel even naar PMD, maar zou er niet van staan te kijken als het weer verder hupst (zoals een konijn behoort :z )

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
PMD, lol. Naja het konijn is inderdaad portable: je kunt hem oppakken en ergens anders neer zetten, maar ja dat geldt natuurlijk ook voor je CRT breedbeeld tv ;)

Ik vond net ook een artikel uit de telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/i-mail/article48028791.ece?rss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 16:08
Nou aangezien ik geen HK toegang heb en dus niet kan lezen wat daar allemaal verteld wordt, én het feit dat ik dit topic toch wat inhoud wil geven, hierbij mijn ervaringen.

Sinds ruim een maand woont simple, zoals onze Nabaztag heet bij ons. Hoge aaibaarheidfactor, iedereen wil weten wat het is en ja, het is dus een echte aandachttrekker. Configuratie gaat uitstekend, maar let wel dat de huidige generatie Nabaztags alleen onbeveiligde of WEP netwerken ondersteunt. Geen WPA dus! Ook kan de huidige Nabaztag alleen met Frans en Engels overweg, het voorlezen van NL rss feeds of e-mail is dus nog een probleem. Hilarisch is het wel.

Standaard krijg je een aantal gratis services bij de Nabaztag. Je mag ongelimiteerd voorgedefinieerde berichtjes zenden en ontvangen (denk aan quotes uit films, muziekjes in midi en mp3'tjes tot 45 seconden). Daarnaast kun je hem ook je eigen berichtjes laten uitspreken (tekst to speech), maar dat wordt beperkt tot 15 per maand verzenden (en onbeperkt van anderen ontvangen). Standaard services bieden onder meer een klok (elk uur roept Simple hoe laat het is en geeft daarbij zo nu en dan commentaar), weerbericht, random thoughts, file info etc. Ook kun je Nabcasts ontvangen, diensten die anderen maken op basis van de Nabaztag API.

Wanneer je bereid bent 4 euro per maand te betalen kun je onbeperkt berichtjes verzenden en ontvangen en gebruik maken van premium services (aandelenkoersen, rss feeds, email alerts, google talk etc). Er is nog een duurder abonnement van 6 euro per maand, waarbij als enige extra je vrienden ongelimiteerd berichtjes kunnen zenden (is nu beperkt tot 15 per maand).

Maar goed, wat zijn mijn ervaringen? Het is een ontzettend leuk ding, duur, maar als gadget eigenlijk nog best betaalbaar. Iedereen vindt hem leuk en de (gratis) diensten zijn nog nuttig ook. Ben overigens wel benieuwd waar dan naar toe gaat. Nabaztag in Frankrijk zou zo maar eens kunnen besluiten om geld voor bepaalde zaken te vragen. Nadelen vind ik tot nu toe dat je hem soms niet kunt verstaan en het feit dat je geen echte interactie hebt. Alleen een knop op zijn kop (laatste berichtje nogmaals afspelen of huidig bericht stoppen) en de oren waar je aan kunt draaien. Leuke feature als je er twee hebt, dan kunnen ze communiceren via de oren (zo kan je vriend/vriendin zien wanneer je aan hem/haar denkt, waar ook ter wereld).

Mijn advies is wel om even te wachten met de aanschaf, er komt namelijk over 2-3 weken (men zegt 10 december) een nieuwe versie uit. Deze ondersteunt ook de Nederlandse taal, WPA netwerken en heeft een RFID scanner aan boord. Hiermee kun je konijntje dan snuffelen aan objecten, waardoor interactie mogelijk wordt.

Meer info of vragen? Mail me even of post een reply 8)

Leuke Links:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Bedankt voor de informatie!

Dus voor de emailalerts heb je een abonnement nodig?

Geldt dat ook voor de nieuwe versie die er aan zit te komen?

[ Voor 13% gewijzigd door Mediacj op 29-11-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Dat lijkt mij wel een leuke gadget. Maar ik heb een konijnenfobie, kun je deze ook in andere diersoorten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Mediacj schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:27:
Dus voor de emailalerts heb je een abonnement nodig?

Geldt dat ook voor de nieuwe versie die er aan zit te komen?
Ja en nee, je kunt vereenvoudigde e-mail alerts gratis ontvangen (heb dat nog niet uitgeprobeerd, maar neem aan dat je alleen subjects te horen krijgt) en ik verwacht dat de services bij de nieuwe versie net zo veel kosten. Echter, verwacht wordt dat de nieuwe versie een uitgebreidere API heeft, dus je zou als je handig bent in PHP/PL zo zelf een alerter kunnen maken.

Nog twee reviews en video's:Overigens, de nieuwe generatie gaat Nabaztag/tag heten. Tis maar dat je het weet! Misschien toch eens het Grote Nabaztag Topic gaan openen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
oscar schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:29:
Misschien toch eens het Grote Nabaztag Topic gaan openen? ;)
Lijkt me een goed idee.

Ik ga binnenkort de nieuwe versie kopen, dus hopelijk kan ik dan ook iets zinvols aan het topic toevoegen :)

Ik heb nog een aardige review gevonden:
http://www.comeacross.inf...t-wifi-bunny-from-france/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Heldere en duidelijke review zeg. Heb in genoeg "Het Grote ... Topic"-s gereageerd, maar er nog nooit eentje zelf geopend. Mocht er voldoende animo zijn, dan wil ik wel het voortouw nemen.

Heb overigens inmiddels ook al wat info bij elkaar gesprokkeld over het hacken van je Nabaztag; er is zelfs een open source server beschikbaar waardoor je niet meer afhankelijk bent van de services uit Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Houd dat ook in dat dingen zoals email alerts enzo gratis zijn als je de opensource server gebruikt?

Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Kijk even op http://nabazlab.sourceforge.net/index_en.html voor meer info. Er zijn wat meer OS projecten inmiddels, maar deze richten zich op het inzetten van een proxy. Wat er nog niet is geimplementeerd, is een text-to-speech engine, dus eventuele alerts moet je zelf vooraf bakken in bijvoorbeeld een mp3. Maar goed, de ontwikkeling is er... :)

Er is inmiddels een Flash movie verschenen met daarin de nieuwe mogelijkheden van de Nabaztag/tag. Zoals je kunt zien een hoop nieuwe vormen van interactie, wat natuurlijk de toepassing alleen maar groter maakt.

[ Voor 30% gewijzigd door oscar op 05-12-2006 17:16 . Reden: Nieuwe info Nabaztag/tag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Je kunt dit Nijntje winnen op www.gadgetgarden.nl !
Je hoeft alleen maar te vertellen wat jij dé gadget van 2006 vindt. (overige prijzen: Nabaztag Wifi Internet Rabbit of een radiografisch bestuurbaar X-twin Sport-Flyer (speelgoed van het jaar) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
Nou ik heb inmiddels een Nabaztag/tag (Snoetie) en het is een prachtig konijntje.

Ik heb het konijn via Pixmania besteld (134 euro), wat verassend genoeg probleemloos verliep. Want als je in de shopsurvey kijkt zie je aardig wat problemen met Pixmania.

Maar er zijn wel nogal wat opstartproblemen aan de kant van Nabaztag.com, ze zijn in december overgegaan naar een nieuwe serveromgeving en dat is alles behalve vlekkeloos verlopen.

Een aantal functies werken nog niet, alhoewel er wel hard aan gewerkt wordt als je Nabaztag.com mag geloven.

Wat ze wel goed doen is dat er een aantal medewerkers zijn die in de Nabaztag fora meelezen en ook regelmatig reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Je hebt gelijk, maar wat er de laatste twee weken bij Violet aan de hand is... een blamage. Half december zijn ze overgegaan op een nieuw platform. Dit gaf al veel problemen, maar toen iedereen zijn Nabaztag-kerstcadeau wilde registreren op 24 en 25 december ging het systeem plat. Sindsdien veel problemen met de services, voor alle klanten.

Er wordt inderdaad meegelezen op de fora, maar daar kun je ook lezen dat er inmiddels veel ontevreden gebruikers zijn. Zelf geef ik ze nog wat credits, het concept blijft super, maar zo'n uitglijder zet je wel aan het denken. Zeker omdat Violet de (betaalde) services in eigen hand wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Hoe is nu de status van dit netwerk ? Zijn jullie of zijn er mensen nog steeds tevreden met hun konijn ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij mij staat ie alwee een tijdje stof te happen. In het begin is het geinig, maar na een tijdje is de nieuwigheid er wel een beetje af en zijn er niet echt hele nuttige dingen die het waard maken om hem draaiende te houden imo :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
Voor mij hetzelfde plus dat de servers van Violet (maker Nabaztag) echt waardeloos functioneren.

Dus ik zou een andere leuke gadget zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
LuNaTiC schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:10:
Bij mij staat ie alwee een tijdje stof te happen. In het begin is het geinig, maar na een tijdje is de nieuwigheid er wel een beetje af en zijn er niet echt hele nuttige dingen die het waard maken om hem draaiende te houden imo :P
Verkoop je 'm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154087

Alweer meer gebruikerservaringen van de laatste tijd?

Zijn de problemen met de servers verholpen?

Kan hij al Nederlandse kranten voorlezen?

Andere op of aanmerkingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik vermoed dat ie bij het merendeel na een x tijd eigenlijk ergens in de kast staat :) (hier ook nog steeds trouwens)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148780

Kan iemand een update geven omtrent dit konijn.

Kan deze namelijk 2e hands op de kop tikken...en vroeg mezelf af of dit uberhaupt interessant is om nog aan te schaffen gezien het "enthousiasme" in deze topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, dat lijkt me een kwestie van zelf beslissen. Niemand behalve jij kan bepalen of je het ding z'n geld waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148780

RoD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:26:
Eh, dat lijkt me een kwestie van zelf beslissen. Niemand behalve jij kan bepalen of je het ding z'n geld waard vindt.
Dat snap ik en respecteer ik ook....heb misschien mijn vraag dan verkeerd geformuleerd...vroeg mezelf alleen af ofdat diegene die deze in hun bezit hebben het idee nog hebben ofdat het bedrijf Violet met hun server deze nog fatsoenlijk genoeg ondersteund.

Als ik zo de gebruikersfora zie lees ik zoveel diverse meningen erover dat ik dit graag van Nederlandse gebruikers zelf wil vernemen.

Anoniem: 274898

*knip*

Dit soort spam is niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 20-09-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zeg ik nou hierboven? :?

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 23-09-2008 23:24 ]

Ondervind er eigenlijk iemand problemen met de nabaztag en zo ja welke?

(zo beter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MFFN
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-03-2019

MFFN

is dit engels?

Heb er ook 1 sinds vandaag draait maar 1 oortje en kon niet in het configuratiescherm komen volgens de normale manier.. ( de niet normale manier nog niet gevonden)

Nog meer mensen zo'n konijn :)

WAZZZZA!!!! Biertje????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286765

yep 'k heb 'm 2 weken, maar wat een bagger configuratie en website daar bij Violet (voorheen nabaztag.com) als je 'm al in een keer via je netwerk ingelogd krijgt, mag je blij zijn als 't dat 2 weken blijft, bij mij ligt 'ie er weer uit, en vrijwel onmogelijk om op precies dezelfde manier weer aan m'n wifi te hangen. daarnaast doet 't de applicaties die 't zou moeten doen, zelden, of willekeurig! ik vind 't typisch franse shit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:47
Ik heb nu een tijdje een Nabaztag staan. Ik ben eigenlijk wel positief. Je leest overal (vooral van meer dan een jaar geleden) zeer gemengde verhalen over de service. Maar het werkt bij mij allemaal als een zonnetje.

Ik heb zelf een aantal diensten ingesteld: weer, aandelenkoersen, pratende klok, tai chi, moods en twee RSS feeds. Dat werkt eigenlijk uitstekend. Het is wel jammer dat i.t.t. de berichtjes de RSS feeds niet altijd even duidelijk zijn. Maar verder heb ik geen klachten. Hij leest netjes elk uur de tijd op, praat soms een beetje vaag, beweegt met z'n oren etc. Hij doet dus precies wat ik heb ingesteld :).

Het instellen is niet allemaal even duidelijk omdat er nu twee pagina's zijn om dat te doen. Ik had het eerst via de Violet site gedaan. Maar die is eigenlijk veel te beperkt en te uitgebreid (omdat het ook voor andere apparaten is zoals de mirror en zstamps). Ik heb hem dus vrij snel via de Nabaztag site ingesteld en dat gaat dus zonder problemen.

* Hoedje vindt het coole gadget :P

Ik heb overigens wel twee minpunten. Het eerste is dat de community min of meer dood lijkt te zijn. Op de meeste sites en blogs (die niet Frans zijn) is al een half jaar niets meer gepost en ook daarvoor alleen sporadisch... Het tweede is dat het konijn bij mij alleen b lijkt te snappen, terwijl overal g staat aangegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2009 16:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 16:51
Ik heb een Nabaztag overgenomen van iemand, en probeer hem nu te resetten zodat ik mijn WLAN instellingen kan instellen. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat instel.

Enige wat ik gevonden heb is hoe je hem in de manual configuration mode krijgt (power eraf, knop indrukken, power erin, wachten tot blauwe ledjes, knop loslaten). Maar daarna verschijnt ie niet in mijn wirelessrange (ik zit met m'n laptop naast de Nabaztag). Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Edit: Aha! even een minuutje wachten na resetten doet wonderen. Dan verschijnt hij wel in de wireless lijst :)

[ Voor 10% gewijzigd door Speedener op 19-05-2009 13:27 ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Anoniem: 274898 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:18:
Ondervind er eigenlijk iemand problemen met de nabaztag en zo ja welke?

(zo beter?)
Nou, ze is een paar dagen geleden niet meer "wakker" geworden (de nacht stand)...
Stekker er uit en er weer in geeft alleen oranje achtig knipperende lampjes: "can't detect a wireless network"
Morgen eens kijken of het dat echt is, heb er nu niet echt zin in... ;)

Maar ik kwam dit toevallig tegen:
wikipedia.org:
On Aug 11th 2009 Tech website gizmodo reported Violet has filed for bankruptcy, giving any company interested in keeping the brand alive until September 4th, leaving the fate of Nabaztag unknown as most of its features are server based.
Dat zou het misschien ook kunnen wezen, dat de mijne het niet meer doet.
Zijn er andere met problemen? En wat als de servers down gaan? Wat kun je dan nog met het konijn?

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Al enig nieuws rond dit konijn? Ik wilde hem misschien kado doen aan iemand, maar niet als hij slecht werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het is een tijd geleden dat ik hem heb proberen aan te sluiten, heb de mijne officieel dood verklaard. Geen idee hoe goed de nieuwere generaties werken en hoe op dit moment de support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:47
Ik heb een oude Nabaztag en die werkt (nog steeds) prima. Het bedrijf is overgenomen, dus de toekomst is redelijk veilig. Ik ben er tevreden over :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:36
Heb dat ding 2 jaar geleden gewonnen op de gameplay (of HME, of wat was het toen?!). Ligt al ruim een jaar te verstoffen. Ding is eigenlijk supergeinig. Via internet plak je een heel verhaal in een venster, verstuurd het, en het konijn leest het hele verhaal op, al komen nederlandse woorden er soms een beetje gek uit :P. Eigenlijk binnekort nog maar is mee gaan spelen, erg leuke gadget/hebbeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11-2024
Vandaag gezien bij een Teleac programma. (over RFID tag) Op TV werkte het wel aardig. Hoe is het nou met het apparaat gesteld? Is het een aanschaf waard? Prijzen zijn flink gedaal voor de Nabaztag Tag versie €119,-

[ Voor 16% gewijzigd door MrX_Cuci op 17-03-2010 21:24 ]

Pagina: 1