Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[React] Admin teksten overlappen met Ff2

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/F_J_K/vaw/AdminOverlap.png

Dit gebeurt me >= de helft van de keren als ik een pagina in de admin open (XPSP2; Firefox 2.0 / Gecko 20061010). Na een paar keer F5 of ctrl-F5 is het weer OK. Maar dan klik ik door en mag ik weer van voor af aan beginnen met F5en.

Cache is geleegd en nog eens geleegd, dat helpt niet. Scanners zoals Kerio en Kaspersky uitzetten helpen niets en het komt alleen voor in de Admin.

En ik ben niet alleen:
[message=0,noline]blaataaps schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:03[/message]:
Ik heb dat ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

F_J_K schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:17:[...]
En ik ben niet alleen:

[...]
Klopt, ik heb er ook last van :)

Ook XP SP2 met Fx 2.0

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 17-11-2006 11:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gebeurt hier al sinds de nieuwe react, Mozilla 1.7.12 heeft afentoe een F5 nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 17-11-2006 11:28 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ziet er naar uit dat de nieuwe admin layout van react niet gebruikt wordt en jullie nog draaien op de oude layout. Aangezien die instelling per groep ingesteld kan worden kan het best zo zijn dat de moderator groep nog op basis draait en een andere groep op react groen of react blauw. Persoonlijk bevalt react groen mij het beste :)

De twee nieuwe templates zien er ook vele malen beter uit dan de oude basis template.

configuratie -> [groep] -> board -> Standaard admin stijl

[ Voor 8% gewijzigd door Civil op 17-11-2006 11:47 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Civil schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:46:
Ziet er naar uit dat de nieuwe admin layout van react niet gebruikt wordt en jullie nog draaien op de oude layout. Aangezien die instelling per groep ingesteld kan worden kan het best zo zijn dat de moderator groep nog op basis draait en een andere groep op react groen of react blauw. Persoonlijk bevalt react groen mij het beste :)
En in hoeverre heeft dat met het feit te maken dat deze template soms raar overkomt? Helemaal niets volgens mij ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Civil: wij draaien wel op de nieuwe layout, ik heb enkel de style voor alle groepen op blauw gezet ipv de default groen.

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb het ook :+

Ik denk dat het te maken heeft met de http-auth; maar livehttpheaders verhelpt het probleem. Ik heb het altijd als ik een eerste/schone hit doe; daarna nooit meer

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:40:
Ik heb het ook :+

Ik denk dat het te maken heeft met de http-auth; maar livehttpheaders verhelpt het probleem. Ik heb het altijd als ik een eerste/schone hit doe; daarna nooit meer
hier ook inderdaad, en enkel de eerste 'schone' hit.

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het heeft 'iets' te maken met de base-style; die wordt niet geladen; maar wireshark laat niet duidelijk zien wat er nou precies gebeurt :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Bij mij is het zeker niet alleen bij de eerste schone hit. (Als ik schoon hier goed interpreteer dan).

Ik heb net even om de beurt zo'n beetje alle opties bij Spider.007 aangeklikt en pas halverwege de Groepen groep kreeg ik het. Terwijl ik echt al tijden niet bij hem aan het klooien ben geweest :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dit is voor zover ik weet al een tijd geen issue meer :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.