Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:24
Momenteel heb een k750i met een kpn mobiel 20 abbo.
Die k750i heeft steeds problemen met de joystick enzo dus dat is niet echt handig.
Nu kan ik een nieuw abbo krijgen via de Rabobank.
Ik zat eerst te denken aan een nokia N73 die zou dan minimaal 23 (incl. 5 euro bellen) euro per maand worden.
Maar een imate spl kan ik voor minimaal 10 (incl. 5 euro bellen) euro per maand krijgen of een nokia 6233 voor rond de 12 euro per maand (incl. 5 euro bellen)
Wat vind ik belangrijk:
Bellen
Smsen
Dat ik een mp3tje voor ringtone en sms kan gebruiken en dat deze beetje het zelfde volume als mijn k750i is.
Een redelijke camera (die van mijn k750i is goed genoeg, iets minder is niet erg.
Een redelijke batterij duur
Goede kwaliteit van hele toestel

Het enige wat ik op dingen als wap doe is het bekijken van voetbal tussenstanden via de wap site van livescore en soms kijk ik op de netmail site van hetnet voor mij mail.

Als je naar de prijzen kijkt en naar mijn eisen wat zou dan de beste keuze zijn en dat ik toch niet achteruit ga op mijn k750i?

Verwijderd

K800i / K610i :)

Heb nog absoluut geen problemen ondervonden met de joystick. Stand-by bij SE toch aan de betere/beste kant.

Qua camera is de K800i natuurlijk een stap vooruit, Xenon flash doet ganz veel :9

K610 is daarintegen hetzelfde formaat van de K750i, maar zonder joystick en een pad vergelijkbaar met die op de W810i

• gelukkie
Maar zoals al vertelde wil ik via rabo mobiel gaan bellen dan. De toestellen hier die voor mij een optie lijken zijn de N73 de 6233 en de imate spl.

Verwijderd

gelukkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:56:
Maar zoals al vertelde wil ik via rabo mobiel gaan bellen dan. De toestellen hier die voor mij een optie lijken zijn de N73 de 6233 en de imate spl.
Gezien je eisen zou ik in jouw geval voor de 6233 gaan. De I-mate is interessant als je je telefoon ook als PDA (agenda / organizer) wilt gebruiken en wilt synchroniseren met Outlook. Als je deze opties niet gebruikt is de I-mate misschien wat overkill.

• gelukkie
Ok bedankt. Ik denk ook dat de nokia kwa batterij en stevigheid boven de imate komt.