Toon posts:

[XP] klikken op links opent Opera niet meer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet meer links openen in een msn scherm. En in sommige windows dingen zelf...

Ik heb Opera en IE.

Ik heb Opera als standaard browser staan. Maar als ik mijn hotmail open (via msn, dat werkt wel) dan opent msn hem in IE.

Wat trouwens ook niet werkt is het volgende:

http://xs.to/xs.php?h=xs207&d=06410&f=naamloos.JPG
Dus vanuit windows links openen.

Iemand die hier raad mee weet?

Edit: linkje gemaakt van plaatje, wat ik krijg hem niet werkend.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 15:01 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Onduidelijke titel, onduidelijk topic, geen werkend plaatje.

Los dat eerst maar eens op zodat iemand er iets van kan begrijpen.

ARME AOW’er

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Windows XP? Kijk dan naar Program Access en Defaults of daar browser goed staat.

Overigens heeft Gaurdian Angel wel gelijk en is het nu maar gissen (wat ik dus ook gedaan heb).

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Fuck, topic titel vergeten!

Kan een modje daar het volgende van maken? Links willen niet open oid.
Foto zal ik vanmiddag uit school even uploaden.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Als je je topictitel wilt laten veranderen moet je gewoon even een topicreport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif doen en daarin je nieuwe titel vermelden.

Verder is het natuurlijk wel zo makkelijk als je ook gewoon even dat plaatje fixt en wat verduidelijking in je topicstart zet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 23:09
MSN Messenger gebruikt altijd Internet Explorer.
Dat je standaardbrowser niet goed werkt is blijkbaar het probleem. Heb je die instelling al gecheckt?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Mystery schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:30:
Windows XP? Kijk dan naar Program Access en Defaults of daar browser goed staat.

Overigens heeft Gaurdian Angel wel gelijk en is het nu maar gissen (wat ik dus ook gedaan heb).
Ik heb Nederlandse windows XP, zou je het kunnen vertalen? Of screenshotje posten?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pak een woordenboek, of probeer gewoon wat rond te klikken? ;)
Configscherm -> Programma's, geloof ik. En dan een van de knoppen in de linkerbalk.
offtopic:
De topicstarter heeft een nieuwe titel voorgesteld via TR. Ik heb wat inspiratie en pas het nog wat aan O-)

Je bent trouwens niet de eerste met deze vraag, check even wat oudere topics over dit probleem in Windows Clients en Client Software Algemeen, met zoektermen als 'links openen niet' etc.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2006 16:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:01:
Pak een woordenboek, of probeer gewoon wat rond te klikken? ;)
Configscherm -> Programma's, geloof ik. En dan een van de knoppen in de linkerbalk.
offtopic:
De topicstarter heeft een nieuwe titel voorgesteld via TR. Ik heb wat inspiratie en pas het nog wat aan O-)

Je bent trouwens niet de eerste met deze vraag, check even wat oudere topics over dit probleem in Windows Clients en Client Software Algemeen, met zoektermen als 'links openen niet' etc.
Ik kan wel Engels hoor, ik ben zelfs half Engels. En ik heb ook rondgekeken, maar niks kunnen vinden wat er op lijkt. Ik heb bij Software wat gevonden, maar dat mocht niet helpen.

Search had ik al gebruikt, maar zal nog wel een keertje zoeken.

Edit: Ik heb het trouwens opgelost! 8)

Gewoon NOG veel meer kloten in die mapopties dan dat ik al gedaan had en het werkt.
Ik moest een nieuw actie aanmaken voor URL: Hypertekst-overdrachts protocol. Moest gewoon even die oude verwijderen en een nieuwe "open" maken en het werkte.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 19:40 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Half-engels: :D Dan had ik het redelijk verkeerd geinterpreteerd :P

Oeh, dan is jouw manier makkelijker dan degene die vaak uiteindelijk nodig bleek. Dank voor de update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1